Mechanics at work on the car in the garage

Το φετινό ξεκίνημα είναι ένα από τα χειρότερα για τη McLaren, με τη βρετανική ομάδα να έχει μόλις 4 βαθμούς βαθμολογική συγκομιδή στους δύο πρώτους αγώνες. Η MP4-28 είναι ένα μονοθέσιο που χρειάζεται χρόνο και χιλιόμετρα για να κατανοηθεί από τους τεχνικούς στο Woking, ωστόσο ήταν ελαφρώς πιο ανταγωνιστική στη Μαλαισία απ’ ό,τι στην Αυστραλία, ενώ ο Πρόεδρος της ομάδας, Martin Whitmarsh, περιμένει η ανταγωνιστικότητα να βελτιωθεί κι άλλο στην Κίνα, καθώς θα έχουν περισσότερο στη διάθεσή τους.

Έχουμε κάποια καλά στοιχεία και νομίζω ότι έχουμε τώρα την ευκαιρία να πάμε εκεί και να βελτιωθούμε. Ξέρουμε ότι αυτό που είχαμε στη Μαλαισία δεν το καλύτερο για πολλούς λόγους. Κάναμε κάποια πειράματα· ανταποκρίθηκε σ’ αυτά τα πειράματα, και θα είμαι πολύ απογοητευμένος αν δεν κάνουμε ακόμα ένα βήμα στην Κίνα, κι αυτό πρόκειται να κάνουμε.

Η MP4-28 ήταν καλύτερη στη Μαλαισία απ’ ό,τι στην Αυστραλία, διότι το Albert Park έχει περισσότερες αναπηδήσεις, κάτι που δε συμβαίνει με τις κανονικές πίστες, όπως η Μαλαισία, η Κίνα και το Μπαχρέιν, που θα είναι οι αγώνες που θα κλείσουν την πρώτη περίοδο εκτός Ευρώπης.

Ένα καλό αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι καλό στις αναπηδήσεις ή σε κάθε είδους πίστας, έτσι απλά θα βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Μπορούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο απ’ αυτό που είχαμε στην Αυστραλία. Νομίζω ότι οι βελτιώσεις που κάναμε στη Μαλαισία δεν σχετίζονταν μόνο με την πίστα· πιστεύω ότι κάναμε κάποια μικρά βήματα μπροστά με το μονοθέσιο. Όχι όσο θα ήθελα, αλλά κάποια εύλογα βήματα προόδου.

[Πηγή: ESPN F1]