The team work on the MP4-28 of Jenson Button in the garage

Η MP4-28 δεν μπορεί, σε καμία περίπτωση, να χαρακτηριστεί κορυφαίο μονοθέσιο· τουλάχιστον, έτσι έδειξαν τα δύο πρώτα Grands Prix, ειδικά η Αυστραλία, όπου το βρετανικό μονοθέσιο ήταν το 6ο καλύτερο, πίσω από τις Lotus, Ferrari, Red Bull, Mercedes και Force India. Στη Μαλαισία, τα πράγματα βελτιώθηκαν λίγο, καθώς η πίστα δεν είχε πολλές αναπηδήσεις (σαν το Albert Park), ενώ οι Βρετανοί κατάφεραν να επιλέξουν καλύτερες ρυθμίσεις.

Το πρόβλημα, σίγουρα, δεν είναι μόνο αεροδυναμικό, με την pull-rod ανάρτηση να έχει επηρεάσει αρνητικά την απόδοση της MP4-28, έτσι οι τεχνικοί στο Woking ψάχνουν να βρουν λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, και, σύμφωνα με τον Mark Gillan, πρώην αρχιμηχανικός τής Williams, αυτό θα πάρει αρκετό χρόνο.

Έμεινα έκπληκτος από το πόσο αργοί ήταν στο ξεκίνημα της σεζόν. Είχαν μία με δύο κακές εκκινήσεις στη σεζόν, αλλά συνήθως ανακάμπτουν. Αυτό που τους απασχολεί είναι η βελτίωση και πόσο γρήγορα μπορούν να βελτιωθούν, κάτι που σημαίνει ότι το πρόβλημα βρίσκεται στην ανάρτηση και στο σασί, κάτι που είναι αρκετά δύσκολο ν’ αλλάξουν.

Αν ήταν μόνο καθαρά αεροδυναμικές αλλαγές, θα περίμενα να έχουν λύσεις μέσα στους επόμενους δύο αγώνες, αλλά πιθανώς θα τους πάρει περισσότερο.

Σύμφωνα με τον James Allen, πρώην σχολιαστή στο BBC, η McLaren, για να κατασκευάσει νέο σασί, θα χρειαστεί 3 μήνες, αλλά θα μπορούσε να τροποποιήσει το υπάρχον σασί, όμως αυτό θα προσθέσει βάρος και πρέπει το σασί να είναι στο εργοστάσιο για να μπορέσουν οι τεχνικοί να κάνουν αυτές τις τροποποιήσεις, κάτι που σημαίνει ότι δεν μπορούν να γίνουν σε Κίνα και Μπαχρέιν.

[Πηγή: James Allen]