Renault_44296_global_en-e1361801471623-610x391

Η φετινή σεζόν, όπως όλοι γνωρίζουμε, είναι η τελευταία για τους ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες, καθώς αυτοί θ’ αντικατασταθούν από τους turbo V6 κινητήρες, 1.6 λίτρων, απόδοσης περίπου 650 ίππων (800 ίππους, μαζί με το ERS). Προς το παρόν, οι κατασκευαστές turbo κινητήρων είναι 3 (Mercedes-Benz, Ferrari και Renault), και είναι λογικό να θέλουν επιπλέον δοκιμές για τους νέους κινητήρες, αφού θέλουν να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμη για τη νέα εξαιρετικά κρίσιμη σεζόν.

Σύμφωνα με φήμες, οι κατασκευαστές κινητήρων κέρδισαν ένα επιπλέον τεστ πέρα από τα τρία 4ήμερα που έχουμε τον Φεβρουάριο, όπου οι ομάδες δοκιμάζουν τα νέα τους μονοθέσια. Μάλιστα, λέγεται ότι το τεστ θα γίνει τον Ιανουάριο, δηλαδή πριν από τις κανονικές χειμερινές δοκιμές, κάπου στη Μέση Ανατολή (Μπαχρέιν ή Abu Dhabi), με τις θερμοκρασίες εκεί να είναι σημαντικά υψηλότερες απ’ ό,τι στην Ισπανία, όπου διεξάγονται κάθε χρόνο οι χειμερινές δοκιμές.

Παράπονο για τις δοκιμές έχει, για μία ακόμα φορά, και η Ferrari, με τον Αγωνιστικό Διευθυντή των Ιταλών, Stefano Domenicali, να λέει πως θα πρέπει να πιέσουν και οι άλλες ομάδες, ώστε να βρεθεί μία λύση για τις πολύ περιορισμένες δοκιμές που υπάρχουν από το 2009.

[Πηγή: GMM]