[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/05/Renault-Zoe-Cabrio-Rendering.jpg”]Renault Zoe Cabrio Rendering[/lightbox]

H Renault ανέβασε τη παραπάνω rendering φωτογραφία στη σελίδα της στο Facebook, στην οποία ρωτά τους fan της, αν θα ήθελαν να έβλεπαν στη παραγωγή την ανοικτή έκδοση του Zoe.


Η απόφαση σαφώς και δεν έχει παρθεί ακόμη, αφού η Renault αναζητά ακόμη αν την συμφέρει οικονομικά μια τέτοια κίνηση, αλλά αν τελικά το ανοικτό Zoe θα βγει στην αγορά, τότε θα εξοπλίζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα της κλειστής έκδοσης, η οποία στη Γαλλία ξεκινά από τις 15.700 ευρώ.

Έχει μέση αυτονομία 210 χλμ με την Renault να δηλώνει ότι η πραγματική αυτονομία του ανέρχεται σε 100 χλμ σε κρύες καιρικές συνθήκες και 150 χλμ σε ήπιες καιρικές συνθήκες. Η φόρτιση των μπαταριών 43 kW μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους. Με μια αργή νυχτερινή φόρτιση, μια ταχεία 30-λεπτη μέσω ταχυφορτιστή όπου θα γεμίζουν έως 90% της χωρητικότητας η με την πλήρη αντικατάστασή τους.

Την ευκαιρία άρπαξε και ο Theophilus Chin ο οποίος ετοίμασε και αυτός δύο φωτογραφίες του ανοικτού Zoe.

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/05/Renault-Zoe-Cabriolet-rendering-1.jpg”]Renault Zoe Cabriolet rendering (1)[/lightbox]

 

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/05/Renault-Zoe-Cabriolet-rendering-2.jpg”]Renault Zoe Cabriolet rendering (2)[/lightbox]

[Πηγή: Renault]