Lewis Hamilton

Μόλις μία εβδομάδα μεσολάβησε μεταξύ του Βρετανικού και του Γερμανικού Grand Prix, με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές να γίνονται υπό τη σκιά ενδεχόμενου μποϋκοτάζ του αγώνα, σε περίπτωση που παρουσιαστεί ξανά πρόβλημα με τα ελαστικά της Pirelli.

Κύριο μέλημα των ομάδων ήταν το να (ξανά)γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά των ελαστικών τους. Μετά τα γεγονότα του Silverstone είχαμε αρκετές αλλαγές στην δομή των ελαστικών και πλέον, οι πιέσεις οριοθετήθηκαν στα 16 psi μίνιμουμ (κατά την έξοδο από τα πιτ), με τις γωνίες κάμπερ να μπορούν να φτάσουν έως τις 4 μοίρες μπροστά και 2,5 μοίρες πίσω. Η θερμοκρασία στην πίστα ήταν αρκετά χαμηλή, με τον ουρανό να είναι συννεφιασμένος και τις προβλέψεις να αναφέρουν παρόμοιο σκηνικό για το απόγευμα, ενώ το Σαββατοκύριακο αναμένεται ηλιοφάνεια και αύξηση της θερμοκρασίας.

Οι δύο Mercedes ήταν για μία ακόμη φορά ταχύτερες από τον ανταγωνισμό και τα μόνα μονοθέσια που κατέβηκαν το 1:32, με τον Hamilton να βρίσκεται μπροστά από τον Rosberg. Τρίτος ήταν ο Αυστραλός Mark Webber, ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τον Hamilton, ενώ οι υπόλοιποι συνδυασμοί βρέθηκαν αρκετά κοντά. Αξίζει να σημειωθεί πως η πιό μαλακή από τις δύο γόμες της Pirelli (κίτρινο σιρίτι) δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου στις πρώτες δοκιμές.

d13ger500

Πολλά προβλήματα για την Ferrari του Fernando Alonso, με τον Ισπανό να μένει στον γύρο εξόδου του, μόλις 5 λεπτά μετά την έναρξη των δοκιμών. Οι μηχανικοί φάνηκε να έχουν λύσει το πρόβλημα, όμως και κατά τη δεύτερη έξοδο του μονοθεσίου από τα πιτ παρουσιάστηκε παρόμοια δυσλειτουργία και ο Alonso δεν έγραψε γύρο στο fp1. Στη συνέχεια της διαδικασίας οι Hamilton, Μassa και Van der Garde αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα ανίχνευσης του DRS. Ο ρυθμός της McLaren δεν έδειξε να βελτιώνεται, με τα μονοθέσια των Button και Ρerez κυριολεκτικά να χορεύουν στις αναπηδήσεις του Nurburgring. Η Marussia επέλεξε να τρέξει o Rodolfo Gonzalez στη θέση του Jules Bianchi. Ο Βενεζουελάνος συμμετείχε για τρίτη φορά φέτος σε δοκιμές Παρασκευής. Ο έτερος οδηγός της ομάδας, Max Chilton, αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα χάνοντας το μεγαλύτερο μέρος του free practice.

Η Lotus συνέχισε να χρησιμοποιεί το passive DRS, τοποθετώντας αυτή τη φορά και στο μονοθέσιο του Grosjean, με την Mercedes να επανέρχεται και η ίδια σε αυτό το σύστημα στο μονοθέσιο του Nico Rosberg. Κάτι που θα έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε, είναι το κατά πόσο θα επηρεαστεί η Lotus Ε21 από την καινούρια ανάρτηση που φορά αυτό το Σαββατοκύριακο, την αποία αναγκάστηκε να αλλάξει μετά από καταγγελία της McLaren.

Τέλος, να αναφέρω πως αυτό θα είναι το 600o Grand Prix για την ομάδα της Williams, η οποία εξακολουθεί να κυνηγάει τους πρώτους της βαθμούς για φέτος.

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 10 Lewis Hamilton Mercedes 1:31.754 25
2 9 Nico Rosberg Mercedes 1:31.973 0.219 25
3 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:32.789 1.035 22
4 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:32.822 1.068 16
5 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:32.956 1.202 22
6 4 Felipe Massa Ferrari 1:33.065 1.311 18
7 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:33.139 1.385 24
8 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:33.213 1.459 20
9 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:33.260 1.506 27
10 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 1:33.456 1.702 18
11 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:33.493 1.739 18
12 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1:33.810 2.056 20
13 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:33.901 2.147 23
14 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:33.976 2.222 26
15 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:34.025 2.271 20
16 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1:34.200 2.446 22
17 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:34.437 2.683 24
18 20 Charles Pic Caterham-Renault 1:35.674 3.920 23
19 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1:35.987 4.233 19
20 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 1:36.078 4.324 23
21 22 Rodolfo Gonzalez Marussia-Cosworth 1:37.459 5.705 21
22 3 Fernando Alonso Ferrari No time 2