Hungaroring

Το Hungaroring είναι μία από τις πιο δύσκολες και κακοσχεδιασμένες πίστες στο καλεντάρι όσον αφορά τις προσπεράσεις: οι μικρές ευθείες και η ευθεία εκκίνησης-τερματισμού των 790 μόλις μέτρων δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στις κατατακτήριες δοκιμές και στην εκκίνηση, ενώ η κατάταξη μετά από την πρώτη στροφή θα είναι σημαντική.


Έτσι, η FIA αποφάσισε να έχουμε και μία δεύτερη ζώνη ενεργοποίησης του Drag Reduction System. Το σημείο ανίχνευσης θα βρίσκεται τη στροφή 13, με τον οδηγό που απέχει λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από τον οδηγό που είναι μπροστά του στον αγώνα να μπορεί να σηκώνει το flap τής πίσω αεροτομής στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, αλλά και στη μικτή ευθεία ανάμεσα στις στροφής 1 και 2.

Θυμίζω ότι, από φέτος, οι οδηγοί δεν μπορούν να ενεργοποιούν το σύστημα σε όλη την πίστα την Παρασκευή και το Σάββατο, αλλά μόνο στις προκαθορισμένες ζώνες που ορίζονται για τον αγώνα.

[Πηγή: FIA]