2013 German Grand Prix - Sunday

Το ξεκίνημα για τη Lotus και τον Kimi Raikkonen ήταν ιδανικό, με τον Φινλανδό να παίρνει με άνεση τη νίκη στην Αυστραλία. Δεν ήταν λίγοι εκείνου που πίστεψαν ότι ο Πρωταθλητής τού 2007 θα νικούσε ξανά, αλλά κάτι τέτοιο δεν το έχει καταφέρει, καθώς ο πολύ σκληρός ανταγωνισμός δεν επέτρεψε στη βρετανική ομάδα ν’ ανέβει ξανά στην πρώτη θέση τού βάθρου.

Στη Γερμανία, ο “Iceman” έφτασε κοντά στη νίκη, αλλά δεν κατάφερε να τη στερήσει από τον Sebastian Vettel, παρόλο που η E21 ήταν εξαιρετική στον αγώνα, ίσως και το ταχύτερο μονοθέσιο. Παρ’ όλα αυτά, ο 33χρονος συνεχίζει να πιστεύει ότι η νίκη στον πρώτο αγώνα δε θα είναι η μοναδική για φέτος, καθώς πιστεύει ότι η ομάδα του θα καταφέρει να του δώσει ξανά ένα μονοθέσιο, με το οποίο θα μπορέσει να διεκδικήσει και να πάρει την πρώτη θέση.

Προφανώς, είμαστε εδώ για να προσπαθήσουμε και να κερδίσουμε αγώνες. Δεν τα καταφέραμε στη Γερμανία, γιατί δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι, αλλά ήταν ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα ύστερα από μερικούς δύσκολους αγώνες. Χάσαμε κάποιους επιπλέον βαθμούς από την κορυφή, καθώς ο Seb κέρδισε, αλλά η σεζόν είναι μεγάλη, και, αν συνεχίσουμε να προσπαθούμε να παλεύουμε για την πρώτη θέση, νομίζω ότι θα το κάνουμε και πάλι.

Επιπλέον, ο Φινλανδός μίλησε και για τον προσεχή αγώνα στην Ουγγαρία, τονίζοντας το πόσο σημαντικές είναι οι κατατακτήριες, διότι τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα στο Hungaroring, κάτι που ξέρει καλά από τις 4 φορές που τερμάτισε στη δεύτερη θέση.

Έχω τερματίσει πολλές φορές δεύτερος στον Ουγγαρία, οπότε ξέρω πόσο σημαντικό είναι να είσαι πρωτοπόρος στην πρώτη στροφή. Με το DRS ή όχι, ποτέ δεν είναι εύκολο να προσπεράσεις στο Hungaroring. Για να έχεις ένα καλό Σαββατοκύριακο, θα πρέπει να έχεις καλά FP1, FP2 και FP3, να είσαι δυνατός στις κατατακτήριες και τελικά να κάνεις την τέλεια εκκίνηση στον αγώνα.

Προφανώς, θα πρέπει να είσαι μπροστά στις κατατακτήριες, αλλά πρέπει επίσης ν’ αποφύγεις τη βρώμικη πλευρά τής πίστας στο grid. Αν κοιτάξετε τους φετινούς αγώνες, φαίνεται πως η βρώμικη πλευρά είναι ένα πραγματικό μειονέκτημα στις εκκινήσεις.

[Πηγή: F1, Lotus F1 Team | Andrew Ferraro/Lotus GP]