Volvo S60 2013 (3)

Μιλώντας σε δημοσιογράφους στην Σαγκάη, ο CEO της Geely, Gui Sheng Yue, αποκάλυψε μερικές πληροφορίες για το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάσουν από κοινού η Volvo με την Geely.

Το μοντέλο αυτό, σύμφωνα με τον Sheng Yue, είναι στο στάδιο της ανάπτυξης ακόμα και η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει κάποια στιγμή το 2015. Προφανώς το στέλεχος αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες αλλά ήδη ξέρουμε από προηγούμενες ανακοινώσεις των εταιριών πως το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα που θα αποτελεί τη βάση για μοντέλα του C-Segment και των δύο εταιριών. Είναι μικρότερη από την Scalable Platform Architecture (SPA) της Volvo και θα μειώσει σημαντικά τα κόστη εξέλιξης, δοκιμών και sourcing.

Όπως είναι φυσιολογικό από τέτοιου είδους κοινοπραξίες, τα νέα δεν έχουν ιδιαίτερα θερμή υποδοχή από τους φανατικούς της Volvo καθώς φοβούνται «εκπτώσεις» και «περικοπές» σε διάφορους σημαντικούς τομείς, συνυφασμένους με την μάρκα όπως η ασφάλεια, η πολυτέλεια και η ποιότητα κατασκευής αλλά ο πρόεδρος της Geely, Li Shuf έχει πει στο παρελθόν:

Η ανταλλαγή γνώσης και τεχνολογίας πρέπει να γίνει χωρίς να διακινδυνεύσει η ταυτότητα της μάρκας και η ατομική εξέλιξη προϊόντων. Πιστεύουμε πως ένα αυτόνομο αλλά ταυτόχρονα κοινό R&D κέντρο με περισσότερο εστιασμένη προσέγγιση είναι ο καλύτερος τρόπος να το πετύχουμε αυτό.

Παράλληλα η Volvo πήρε έγκριση από τη Κυβέρνηση της Κίνας ώστε να κατασκευάσει στα νέα της εργοστάσια στις πόλεις  Daqing και Zhangjiakou κινητήρες και αυτοκίνητα. Το πρώτο θα ξεκινήσει τη πλήρη λειτουργία του το 2014, ενώ το δεύτερο θα ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του 2013 και θα κατασκευάζει κινητήρες,

Εύκολα λόγια για κάποιον που θα ωφεληθεί περισσότερο από την συνεργασία. Η Volvo τι έχει να κερδίσει και πολύ περισσότερο πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως δεν θα χάσει;

[Πηγή: Volvo, Automotive News]

Δελτίο Τύπου

VOLVO CAR GROUP RECEIVES APPROVAL FOR MANUFACTURING IN CHINA

Chinese government authorities have approved Volvo Car Group’s (Volvo Cars) establishment of manufacturing plants in Daqing and Zhangjiakou. As a result, Volvo Cars’ full Chinese industrial footprint, including Chengdu, has been approved.

The assembly plant in Daqing is under construction and the first pre-series cars will be built late 2013 for training purposes. The plant is forecast to be fully operational in 2014.

The engine plant in Zhangjiakou will become operational during the autumn of this year and will deliver engines to Volvo Cars’ manufacturing plant in Chengdu, where serial production will start in the fourth quarter of 2013. Zhangjiakou will also supply the assembly plant in Daqing.

The plants in Daqing and Zhangjiakou will be operated in the form of two joint venture companies, in which Volvo Cars initially will hold 30 per cent. The remaining part will be held by companies within Geely Holding Group.

The Chengdu plant will be operated under an extension of an already existing production license held by a Geely Holding company. The manufacturing license for Chengdu was granted in June.

The plants in China will be operated in full accordance with Volvo Cars manufacturing standards and procedures, equal to those of the company’s European plants.