Volkswagen Golf Sportsvan Frankfurt Motor Show

Η Volkswagen παρουσίασε στην Φρανκφούρτη το Golf Sportsvan, ένα “concept” που ήδη περιγράφεται ως «κοντά στην παραγωγή» και προφανώς θα αντικαταστήσει το Golf Plus όταν βγει στην αγορά, κάποια στιγμή μέσα στο 2014.


Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε πως το πρωτότυπο μοιάζει πάρα πολύ στο Golf, είναι βασισμένο και στην ίδια πλατφόρμα άλλωστε, αλλά είναι ψηλότερο και έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο. Είναι μεγαλύτερο ακόμα και από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει. Το εσωτερικό φέρει αρκετές «πολυμορφικές» αλλαγές όπως τα συρόμενα πίσω καθίσματα, οι επιπλέον αποθηκευτικοί χώροι και η αυξημένη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που πλέον μπορεί να φτάσει τα 1.500 λίτρα (498 χωρίς αναδίπλωση καθισμάτων).

Volkswagen Golf Sportsvan concept live in Frankfurt 2013 (3)

Καθώς ακόμα δεν είναι έκδοση παραγωγής, πληροφορίες για τα επίπεδα εξοπλισμού δεν έχουμε αλλά η Volkswagen επιβεβαίωσε πως θα έχει air condition, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, οθόνη αφής 5 ιντσών και μεταβλητό πάτωμα και κάλυμμα χώρου αποσκευών. Το μοντέλο θα διαθέτει επίσης 7 αερόσακους, Automatic Post-Collision Braking System και ηλεκτρονικό διαφορικό. Από εκεί και πέρα ο πελάτης μπορεί να το φορτώσει με όσα extra αντέχει η τσέπη του από έναν σίγουρα μακροσκελή κατάλογο.

Για την κίνηση του αυτοκινήτου, θα υπάρχουν έξι διαθέσιμες επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου με αποδόσεις 85, 110, 125 και 150 αλόγων για τους πρώτους και 110-150 για τους δεύτερους. Όσον αφορά στο κιβώτιο, όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ όλοι εκτός από αυτόν με τα 85 άλογα θα μπορούν να συνδυαστούν με το extra αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). Και αυτό θα κατασκευαστεί πάνω στην MQB πλατφόρμα με την έκδοση παραγωγής να παρουσιάζεται τον Μάρτιο του 2014 στην έκθεση της Γενεύης με τις πωλήσεις του να ξεκινούν λίγο αργότερα.

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

The new Golf Sportsvan

World premiere of near-production concept car at IAA

Sporty design combined with great everyday practicality

Wolfsburg, 08 September 2013 – Volkswagen is presenting a concept car of the newly developed Golf Sportsvan in a world premiere at the International Motor Show (IAA) in Frankfurt. The compact minivan will complete the Golf family at the middle of next year.

The Golf Sportsvan impresses with such features as a perceptibly more spacious and flexible interior (rear bench seat has 180 mm fore-aft adjustment and over 1,500 litres of cargo capacity) and highly advanced assistance systems. Even the base version offers such standard features as XDS+, Automatic Post-Collision Braking System, air conditioning, seven airbags, the new electronic parking brake, a 5-inch touchscreen, variable cargo floor and a cargo cover.

In addition, highly innovative assistance systems are making their way into the Golf Sportsvan, including the Blind Spot Monitor incorporating Rear Traffic Alert, which is being implemented in a Golf for the first time. While driving, the Blind Spot Monitor warns the driver of vehicles in the blind spot. When reversing out of a parking space, the system also recognises cross-traffic approaching from behind the car that can be difficult for the driver to see, and it warns the driver in case of a hazard. If a collision is imminent, the system automatically activates an emergency braking function. Other available technologies include DCC dynamic chassis control, the Front Assist with City Emergency Braking surroundings monitoring system, Adaptive Cruise Control (ACC) and a lane-keeping assistant.

The six new engines of the Golf Sportsvan cover a power range from 63 kW / 85 PS to 110 kW / 150 PS; they have a stop-start system as standard and are up to 19 per cent more fuel efficient than the previous engine versions. All of the engines available at market launch conform to the Euro-6 emissions standard as well. The 1.6 TDI BlueMotion with 110 PS is representative of just how efficient the new engines of the Golf Sportsvan are: its estimated fuel consumption will be a low 3.7 l/100 km (equates to 95 g CO2/km) – the best value in the field of compact minivans.