Shell-logo-on-track-with-car

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών και των 11 ομάδων του grid, αλλά η FIA θέλοντας να εξαλείψει από το σπορ, στοιχειά που θα μπορούσαν ενδεχομένως να δώσουν σε ορισμένες ομάδες ένα πλεονέκτημα σε σχέση άλλες, όσον αφορά τα καύσιμα-λιπαντικά, σκέφτηκε την ιδέα του κοινού προμηθευτή.


Προς το παρόν, οι ομάδες μπορούν να επιλέξουν όποια εταιρεία καυσίμων-λιπαντικών θέλουν για να τους προμηθεύει και συχνά σε αντάλλαγμα οι εταιρείες αυτές πληρώνουν με εκατομμύρια τις ομάδες ως χορηγοί. Τέτοιες χορηγίες είναι η Red Bull με την Total, η Ferrari με την Shell, η McLaren με την Mobil 1, η Mercedes με την Petronas, η Williams με την PDVSA, η Toro Rosso με την Cepsa και αρκετές άλλες ομάδες με άλλες εταιρείες.

Ωστόσο, μια μεγάλη λεπτομέρεια που υπάρχει στη δήλωση που έγινε μετά τη συνεδρίαση που είχε την Παρασκευή το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού μπορεί να τα αλλάξει όλα αυτά.

Για να δούμε τη δήλωση:

Ένα από τα αξιοσημείωτα στοιχεία της νέας Συμφωνίας Ομόνοιας, είναι η νέα διαδικασία διαγωνισμού για το διορισμό αποκλειστικών προμηθευτών στις κατηγορίες των ελαστικών και των καυσίμων για το παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 της FIA .

Αυτό θα μπορεί να έχει σημαντικές συνέπειες για τις ομάδες, γιατί μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια χρημάτων από τις χορηγίες που δίνουν οι εταιρείες πετρελαίου, αφού δε θα μπορούν να βάλουν το λογότυπό τους στα μονοθέσια όταν αυτά λόγο του αποκλειστικού προμηθευτή θα κινούνται με άλλο καύσιμο. Η διαδικασία υποβολής προσφορών δε θα πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος της σεζόν του 2014, όμως η FIA δεν αναμένεται να ξεκινήσει κάτι τέτοιο διότι θα υπάρχουν έντονες αντιδράσεις.

[Πηγή:FIA]