redbull_rb5_2009-36

Η Red Bull μετά τη διακοπή του πρωταθλήματος παρουσιάζεται πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Πολλά έχουν ακουστεί για το υποτιθέμενο traction control που χρησιμοποιεί η Αυστριακή ομάδα, άλλη μία θεωρία που βγαίνει τώρα στο προσκήνιο και προσπαθεί να εξηγήσει αυτή την κυριαρχία του Sebastian Vettel στο τιμόνι της RB9, έχει σχέση με το KERS.

Πριν τον αγώνα της Κορέας το περασμένο Σαββατοκύριακο οι πληροφορίες ανέφεραν ότι η Red Bull με ένα έξυπνο, αλλά και νόμιμο σύστημα χαρτογράφησης του κινητήρα, μπορούσε να δημιουργήσει ένα σύστημα σαν το traction control.

Νέες φήμες αναφέρουν ότι ο Adrian Newey σχεδίασε στην RB9 που έχει στα χέρια του ο Vettel και έχει κερδίσει τα τελευταία τέσσερα γκραν πρι στη σειρά, ένα σύστημα ανάπτυξης του KERS έτσι ώστε να ενισχύεται η πρόσφυση στις στροφές.

Στον αγώνα της Σιγκαπούρης τον περασμένο μήνα, οι φήμες έλεγαν ότι η Red Bull μπόρεσε να συνδέσει το KERS με τους αισθητήρες της ανάρτησης, με τον κινητήρα ουσιαστικά να σέρνεται μέσα από τη διαδικασία της συγκομιδής ενέργειας. Οι φήμες αυτές ξεκίνησαν να υπάρχουν από το γεγονός ότι η Red Bull συχνά έχει προβλήματα αξιοπιστίας με το KERS της.

Σε δηλώσεις που έκανε μετά την εγκατάλειψή του ο Mark Webber στην Κορέα ανέφερε ότι:

Υπήρξε μία πυρκαγιά στο KERS.

Αλλά η Red Bull αργότερα είπε ότι προκλήθηκε από διαρροή καυσίμου στην εξάτμιση μετά το ατύχημα που είχε ο Αυστραλός με τον Adrian Sutil.

Ο Newey εν τω μεταξύ αρνήθηκε να συνδέσει το KERS της Red Bull με την εξαιρετική της πρόσφυση και δήλωσε:

Αμφιβάλλω αν το κέρδος είναι από το KERS. Εμείς όπως όλοι, κάνουμε δουλειά για το πώς θα το αναπτύξουμε καλύτερα, αλλά νομίζω ότι όλοι το χρησιμοποιούν με παρόμοιο τρόπο.

Το video με το πως ακουγόταν στη Σιγκαπούρη η RB9 του Vettel.

Δες τώρα ένα video από μονοθέσιο του 2007, τότε που το traction control επιτρεπόταν.

[Πηγή: GMM]