mercedes-a45-amg-11

Ο Tobias Moers, ο νέος επικεφαλής της AMG, σε πρόσφατες δηλώσεις του σε Αυστραλιανά μέσα αποκάλυψε αρκετές λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά AMG μοντέλα της Mercedes-Benz, ενώ μίλησε και για τη συνεργασία με την Aston Martin.

Ο Moers δήλωσε πως η AMG κάνει στροφή σε μικρότερους turbo κινητήρες, αφού είναι μέρος της downsizing στρατηγικής, όχι μόνο της AMG, αλλά όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών. Ο Moers δήλωσε:

Ο χρόνος τελείωσε για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Αν κάποιος πρέπει να συνδυάζει την απόδοση και την οικονομία, τότε θα πρέπει να στραφεί στη κατασκευή turbo κινητήρων.

Ο Moers συμπλήρωσε λέγοντας πως ένας V8 κινητήρας με βάση τον 2.0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα των A45 AMG και CLA 45 AMG, θα μπορούσε να παράγει θεωρητικά 693 άλογα, αλλά η έκδοση παραγωγής του, θα αποδίδει λιγότερα άλογα. Φυσικά θα μπορούσε να παράγει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αν γινόταν παράλληλη χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα.

Το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την C63 AMG θα φορά τον συγκεκριμένο κινητήρα και θα αποδίδει 485-500 άλογα, αφού δεν χρειάζεται η C-Class να παράγει 600 άλογα, όπως χαρακτηριστικά ανάφερε ο Moers.

Ο CEO της AMG ανέφερε επίσης πως στο μέλλον όλα τα AMG μοντέλα θα είναι τετρακίνητα, αφού στις αγορές όπου ένα μοντέλο της πωλείται τόσο πισωκίνητο, όσο και τετρακίνητο, οι πωλήσεις του δεύτερου είναι στο 90% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου. Ωστόσο ξεκαθάρισε πως οι SLK, SLS AMG και SL δεν θα προσφέρονται ποτέ με σύστημα τετρακίνησης.

Τέλος δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στη συνεργασία της εταιρίας του με την Aston Martin. Έκανε σαφές πως η μεταξύ τους συμφωνία θα παραμείνει αποκλειστικά στους κινητήρες και σε κάποια ηλεκτρικά μέρη. Η Aston Martin θα μπορούσε να πάρει τον ολοκαίνουργιο V8 κινητήρα, καθώς και τον παλιό V12 bi-turbo, ο οποίος θα τροποποιηθεί ελαφρώς, ώστε να μπορεί να συμμορφωθεί στις όλο και αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Μάλιστα η Aston Martin έχει το ελεύθερο, αν η ίδια το επιθυμεί, να κάνει τον κινητήρα να παράγει περισσότερα άλογα, από όσα παράγει ο ίδιος κινητήρας σε κάποιο μοντέλο της AMG. Ο Moers ωστόσο δεν πιστεύει πως η Aston Martin έχει στα σχέδιά της να κάνει κάτι τέτοιο, αφού τα μοντέλα της δεν εστιάζουν στα απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης, αλλά περισσότερο στη πολυτέλεια.

[Πηγή: Motoring (1), (2), Car Sales (1), (2)]