Max_Chilton_2013_Catalonia_test_(19-22_Feb)_Day_3

Η Ρωσική ομάδα έκανε την δική της υπέρβαση πέρσι, καταφέρνοντας για πρώτη φορά στα 4 χρόνια συμμετοχής της στη Formula 1, να καταλάβει την δέκατη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Αυτό, πέρα από τα οικονομικά οφέλη, σίγουρα έκανε καλό και στην ψυχολογία των ανθρώπων της ομάδας, αφού κατάφεραν να ξεπεράσουν και τον κύριό τους αντίπαλο, την ομάδα της Caterham.


Και για τις 4 προηγούμενες σεζόν, τα μονοθέσια της Marussia είχαν στην πλάτη τους τον πιο αδύναμο κινητήρα του grid, τον CA V8 της Cosworth. Μετά τις αλλαγές στους κινητήρες του 2014, η Cosworth αποφάσισε να αποχωρίσει από τη Formula 1 και έτσι, η Marussia ήρθε σε συμφωνία με τη Ferrari, για τον νέο V6 turbo κινητήρα των Ιταλών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας, Graeme Lowdon, πιστεύει πως η αλλαγή κινητήρα θα βοηθήσει προς το καλύτερο.

Νομίζω ότι θα κάνει μεγάλη διαφορά. Η Scuderia Ferrari είναι μια πολύ, πολύ επαγγελματική ομάδα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε μαζί τους.

Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το προϊόν, αλλά και της προσφοράς υπηρεσιών που μας δίνουν. Μας βοηθούν πολύ, είναι πολύ δημιουργικοί, γνώστες και πολύ έμπειροι και το απολαμβάνουμε αυτό. Οι νέοι κινητήρες είναι μια μεγάλη πρόκληση, αλλά απολαμβάνουμε την δυσκολία, προχωρώντας με ένα πολύ ισχυρό εταίρο.

Πρόσφατα ανακοινώθηκε και η παραμονή του Max Chilton στην ομάδα, με το Βρετανό να στοχεύει στους πρώτους του βαθμούς στη Formula 1 και ο Lowdon δεν θέλει να προβεί σε μεγάλα λόγια πριν τα τεστ.

Αυτό (το στόχο) θα πρέπει να το απαντήσω, αφού τελειώσουν οι χειμερινές δοκιμές.

Σχεδόν όλοι οι επικεφαλής των ομάδων, περιμένουν απρόβλεπτους και γεμάτους εγκαταλείψεις αγώνες, τουλάχιστο στην αρχή της σεζόν. Αυτό, μπορεί να δώσει την ευκαιρία σε ομάδες όπως η Marussia και η Caterham, να κερδίσουν τους πρώτους τους βαθμούς στο πρωτάθλημα.

[Πηγή: Sky F1]