portraitBasic_Ericsson

Με ομάδες όπως η Lotus, η Sauber και η Williams να αντιμετωπίζουν οικονομικά θέματα, ιδιαίτερα μετά από έναν άκρως σπάταλο χειμώνα, εξαιτίας των μεγάλων αλλαγών στη Formula 1, λογικό είναι και οι μικρότερες ομάδες του grid να αντιμετωπίζουν κι αυτές τα δικά τους προβλήματα. Ο Kamui Kobayashi παραδέχθηκε πρόσφατα πως δεν θα πληρώνεται για να τρέχει το 2014, ενώ δεν κράτησε κρυφό το γεγονός πως έφερε μαζί του £ 1.000.000 που είχε μαζέψει από το 2012 μέσω δωρεών. Απ’ ότι φαίνεται όμως, ο δεύτερος οδηγός της Caterham για το 2014, Marcus Ericsson, ήταν αυτός που ουσιαστικά κατάφερε να διώξει από την ομάδα τους Pic και Van der Garde, με το ποσό των 11.3 εκατομμυρίων ευρώ που έφερε σαν “προίκα”.

Η καριέρα του Ericsson, που θα γίνει ο πρώτος Σουηδός μετά από 23 χρόνια και τον Stefan Johansson που θα τρέξει στη Formula 1, είχε πάρει άσχημη τροπή έπειτα από την κατάκτηση του τίτλου στην Ιαπωνική Formula 3 το 2009 και τη νίκη στον αγώνα του Macau την ίδια χρονιά. Σε 86 συμμετοχές στο GP2, από το 2010 και έπειτα, πήρε μόλις 3 νίκες, με καλύτερη θέση στην τελική κατάταξη την έκτη. Όμως με τη βοήθεια του Kenny Brack, πρωταθλητή Indy Car το 1998, κατάφερε να μαζέψει 100 εκατομμύρια Σουηδικές Κορώνες σε χορηγίες για την ομάδα της Caterham, θέτοντας εκτός τους δυο περσινούς οδηγούς της ομάδας, αλλά και τον Robin Frijns, ο οποίος τελικά υπέγραψε ως τρίτος οδηγός της ομάδας.

[Πηγή: Turun Sanomat | Photo Copyrights: GP2 Series]