Η General Motors ήξερε για το πρόβλημα στη μίζα του Chevrolet Cobalt από το 2004!

Σχετικά άρθρα

331_chevrolet_cobalt_sedan_2005_01_b

Η υπόθεση με την ανάκληση σχεδόν 780.000 Chevrolet Cobalt του 2005-2007 και Pontiac G5 του 2005 σοβαρεύει επικίνδυνα για την GM αφού υπάρχουν ενδείξεις για το ότι η Αμερικανική εταιρία ήξερε για το πρόβλημα στα αυτοκίνητα αυτά από το 2004 αλλά επέλεξε να μην κάνει κάτι γι’ αυτό.

Το πρόβλημα σχετίζεται με την μίζα του αυτοκινήτου. Στα προαναφερθέντα αυτοκίνητα, το βάρος του κλειδιού σε συνδυασμό με το κακό οδόστρωμα (ή με την εκτός δρόμου κίνηση) μπορεί να κουνήσει την μίζα με τέτοιο τρόπο που να την βγάλει από την “run” λειτουργία, σβήνοντας τον κινητήρα και τα περισσότερα ηλεκτρικά συστήματα, μεταξύ των οποίων και οι αερόσακοι. Όταν έγινε η ανάκληση, ο εκπρόσωπος της GM, Alan Adler, είπε πως η εταιρία γνώριζε για 5 μετωπικές συγκρούσεις που προκάλεσαν 6 θανάτους επειδή δεν άνοιξαν οι αερόσακοι, αλλά πρόσθεσε:

Όλες αυτές οι συγκρούσεις, έγιναν εκτός δρόμου και με μεγάλες ταχύτητες όπου η πιθανότητα σοβαρού ή θανατηφόρου τραυματισμού είναι αυξημένη, ανεξαρτήτως του ανοίγματος των αερόσακων. Επιπλέον, σε κάποιες περιπτώσεις, οι επιβάτες δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας ή/και είχαν καταναλώσει αλκοόλ.

Τώρα όμως, η USA Today, βρήκε κάποια έγγραφα από μία μήνυση που κατατέθηκε εναντίον της GM, που λέει πως ένας μηχανικός της εταιρίας, εντόπισε το πρόβλημα κατά τη διάρκεια δοκιμών το 2004. Η μήνυση αφορά στην σύγκρουση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο της Brooke Melton επειδή –οποία έκπληξις- οφείλεται στο γεγονός ότι δεν άνοιξαν οι αερόσακοι.

Γιατί όμως καθυστέρησε 10 χρόνια η ανάκληση για κάτι τόσο σοβαρό; Ποιος ξέρει; Την απάντηση θα προσπαθήσει να δώσει η δικαιοσύνη. Πάντως η GM σχεδίασε και κατασκεύασε ένα snap-on κάλυμμα για το κλειδί και συμβούλευσε τους αντιπροσώπους της να το τοποθετούν στο κλειδί των ιδιοκτητών, αν αυτοί κάνουν παράπονα. Δεν τους είπε όμως να το τοποθετούν στα καινούρια αυτοκίνητα πριν αυτά πουληθούν, ούτε να ενημερώσουν τους ιδιοκτήτες για το πρόβλημα. Το κλειδί της Melton για παράδειγμα, δεν είχε αυτό το κάλυμμα, παρότι μία ημέρα πριν, είχε επισκεφθεί το συνεργείο για προβλήματα στη μίζα και η GM δεν είχε κάνει κάποιου είδους ανάκληση μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα. Η εταιρία ήρθε σε συμβιβασμό για αυτή την υπόθεση αλλά οι όροι της συμφωνίας δεν έγιναν –και ούτε πρόκειται να γίνουν- γνωστοί.

[Πηγή: USA Today]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

Υποχώρησαν κατά 5,2% οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο

Μειωμένες κατά 5,2% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1.031.875 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.017 τον Μάρτιο του 2022,...

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...