Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν εξασφαλίσει μόλις το 16% των μετάλλων για την κατασκευή μπαταριών

Σχετικά άρθρα

Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν εξασφαλίσει περίπου το 16% του συνολικού όγκου των βασικών μετάλλων για την κατασκευή μπαταριών που θα χρειαστούν έως το 2030.

Μόνο η Tesla και η BYD έχουν κάνει τις ανάλογες κινήσεις για να εξασφαλίσουν τις απαιτούμενες προμήθειες σε κοβάλτιο, λίθιο και νικέλιο. Οι περισσότεροι ευρωπαίοι κατασκευαστές, με εξαίρεση την Volkswagen και την Stellantis, βρίσκονται αρκετά χαμηλά στο πίνακα των συμβάσεων για την αγορά των συγκεκριμένων πρώτων υλών, σύμφωνα με την ανάλυση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος.

Η Tesla ηγείται της συνολικής κατάταξης, με την Volkswagen να έχει καλή απόδοση συμφωνιών και στα τρία μέταλλα. Μόνο έξι εταιρείες (Tesla, BYD, VW, Ford, Renault και Stellantis) έχουν μακροπρόθεσμα συμβόλαια γι’ αυτά τα μέταλλα.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν συνεχίζεται η προσπάθεια να βγουν στην παραγωγή μπαταρίες που θα έχουν άλλη χημική σύσταση και με διαφορετικές πρώτες ύλες.

Σήμερα η Mercedes έχει μόνο ένα δημοσίως δημοσιοποιημένο συμβόλαιο για ένα βασικό ορυκτό, ενώ η BMW, η οποία αντιτίθεται στη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην ΕΕ, δεν έχει αποκαλύψει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει να εξασφαλίσει τις πρώτες ύλες των μπαταριών που θα κατασκευάσει.

Οι Γερμανοί κατασκευαστές (BMW, Mercedes-Benz και Volkswagen) θεωρούνται ως οι τρεις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν σχεδιάσει με πρακτικό τρόπο την εφοδιαστική αλυσίδα τους. Σε ξεχωριστή κατάταξη, η Volkswagen, η Stellantis και η Mercedes-Benz βαθμολογούνται με μεγάλο βαθμό ως προς την ανθεκτικότητα σε διάφορους εξωγενείς κινδύνους που έχουν σχέση με την εφοδιαστική αλυσίδα.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η Ευρώπη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά την Κίνα, με τις περισσότερες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να σχεδιάζουν να βγάλουν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030. Και την ίδια στιγμή που οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι ανησυχίες για τη βιωσιμότητα των πρώτων υλών αυξάνονται το τελευταίο χρονικό διάστημα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...