McLaren MP4-29

Οι χειμερινές δοκιμές είναι πάντα μια περίοδος με πολλή και σκληρή δουλειά για τις ομάδες, οι οποίες πρέπει να κατανοήσουν τα νέα τους μονοθέσια μέσα από τα πρώτα δεδομένα γι’ αυτά, ενώ πρέπει ν’ αντιμετωπίσουν και τα προβλήματα που σίγουρα θα συναντήσουν στον δρόμο τους για τον πρώτο αγώνα. Αυτό δε σημαίνει ότι οι τεχνικοί στο εργοστάσιο δεν έχουν πολύ δουλειά, καθώς πρέπει να συμβάλλουν και αυτοί στην ανάλυση των δεδομένων, ενώ πρέπει να τ’ αξιοποιήσουν για να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν νέα εξαρτήματα, ώστε να βελτιωθεί η ταχύτητα του μονοθεσίου.

Η McLaren έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής πολλά δεδομένα: η βρετανική ομάδα, σε Χερέθ και Μπαχρέιν, έχει κάνει 541 γύρους ή 2.686 χιλιόμετρα, και είναι στη δεύτερη θέση με τους περισσότερους γύρους, πίσω από τη Mercedes. Αυτό σημαίνει ότι έχει διανύσει απόσταση 9 αγώνων, και η MP4-29 θα έχει νέα εξαρτήματα που θα έρθουν από το Woking. Στο τελευταίο χειμερινό τεστ, και πάλι στο Μπαχρέιν, σχεδόν όλες οι ομάδες θα έχουν αναβαθμίσεις, και η McLaren λέει πως το βρετανικό μονοθέσιο θα έχει το πακέτο για το πρώτο Grand Prix στην Αυστραλία, το οποίο, όμως, αναμένεται να μην είναι ολοκληρωμένο.

Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό ότι το επόμενο τεστ θα είναι διαφορετικό για όλους, καθώς θα δοκιμαστούν νέα κομμάτια, αλλά αυτό δεν ν’ αποκλείσει την εμφάνιση προβλημάτων, παρόλο που οι ομάδες θα έχουν στην πλάτη τους 8 ημέρες δοκιμών. Έτσι, η αξιοπιστία θα έχει έμμεση σημασία για την κατανόηση των αναβαθμίσεων το πώς αυτές επιδρούν στο μονοθέσιό τους και στο πώς μπορούν να βγάλουν περισσότερη απόδοση στην πίστα.

Οι τελευταίες δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν θα διεξαχθούν στις 27 Φεβρουαρίου-2 Μαρτίου, όταν το Αυστραλιανό Grand Prix είναι προγραμματισμένο για τις 14-16 Μαρτίου.

[Πηγή: McLaren | Photo Copyrights: Glenn Dunbar/LAT Photographic/McLaren]