Fiat-Chrysler-CEO-Sergio-Marchionne-4

Όπως υποδηλώνει και ο αντιφατικός τίτλος, δεν έχουμε καμία νέα εξέλιξη επί του θέματος που προέκυψε μία ημέρα πριν την έκθεση της Γενεύης. Απλά στη προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Sergio Marchionne στο περιθώριο της έκθεσης, πρόσθεσε λίγη αβεβαιότητα στην υπόθεση.

Η μάρκα που θα χρησιμοποιήσουμε θα αποφασιστεί εν καιρώ. Δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια αμετάκλητη υποχρέωση να χρησιμοποιήσουμε την αρχιτεκτονική της Alfa Romeo. Ίσως το κάνουμε, ίσως όχι. Το σημαντικό είναι ότι βιομηχανικά το project προχωρά.

Πρώτα απ’ όλα, να ξεκαθαρίσω πως δεν γνωρίζω τι εννοεί ο CEO της Fiat-Chrysler με τη λέξη “αρχιτεκτονική”. Ίσως να χαθήκαμε στη μετάφραση αλλά από την άλλη, ίσως ο Marchionne να εννοεί κάτι πολύ πιο “βαθύ”. Δεν ξέρουμε. Τόσο απλά! Να θυμίσω όμως πως το roadster της Alfa ανακοινώθηκε στην ουσία τον Ιανουάριο του 2013 και σύμφωνα με την υπάρχουσα συμφωνία, θα κατασκευαζόταν στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα.

Μία πιθανή εναλλακτική είναι όπως είπαμε και όταν έκαναν την εμφάνιση τους οι φήμες η Fiat ή ακόμα καλύτερα, η Abarth. Ο Marchionne επιβεβαίωσε επίσης πως η Fiat συζητά με την Mazda για το project και πως θέλει τη νέα Alfa να δείχνει τις Ιταλικές ρίζες της. Πολλά μπορεί να συμβούν.

Μπορεί η συμφωνία μεταξύ Mazda και Fiat να αλλάξει και μαζί της να αλλάξει και το σήμα στο καπό του roadster. Μπορεί η Alfa Romeo να παίρνει chassis, ανάρτηση και άλλα μικρο-εξαρτήματα από την Ιαπωνία και η τελική συναρμολόγηση να γίνεται στην Ιταλία (τυπικά, made in Italy και άρα Alfa Romeo). Μπορεί να πάρει την “άδεια” της Mazda και να κατασκευάζει κάποια αντίτυπα και των δύο μοντέλων στην Ιταλία. Μπορεί να υπάρχουν λύσεις που δεν έχουμε σκεφτεί καν. Οριστική απάντηση θα πάρουμε κατά πάσα πιθανότητα στις 6 Μαίου, όταν και παρουσιαστεί το επιχειρηματικό πλάνο της Fiat.

[Πηγή: Automotive News]