_FER4890

Παρά την επαφή με τον Kamui Kobayashi στην εκκίνηση του Grand Prix Αυστραλίας και για την οποία δεν έφερε καμία ευθύνη, ο Felipe Massa δηλώνει χαρούμενος με την εξέλιξη της καριέρας του και το σημείο στο οποίο βρίσκεται. Ακόμα και μετά την ατυχία στο Albert Park, ο Βραζιλιάνος θέλησε να κρατήσει τα θετικά από την εμφάνιση της FW36, τόσο από πλευράς ρυθμού, όσο και αξιοπιστίας.

Προσπάθησα να έχω μια ήρεμη εκκίνηση και να μην πάρω ρίσκα, αλλά χτυπήθηκα από πίσω.

Είναι κρίμα, αλλά υπάρχουν πολλά θετικά πράγματα που η ομάδα μπορεί να πάρει από αυτό το Σαββατοκύριακο, από την άποψη του ρυθμού και της αξιοπιστίας, οπότε το μόνο που σκέφτομαι είναι ο επόμενος αγώνας και ένα καλό αποτέλεσμα εκεί.


Ο Massa, στα 8 χρόνια που πέρασε ως οδηγός στη Ferrari, είχε κάποιες πολύ καλές στιγμές και κάμποσες δύσκολες. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια με teammate το Fernando Alonso, αναγκάστηκε να παίξει δεύτερο ρόλο παραπάνω από μια φορά. Ο ίδιος ρωτήθηκε για την κατάσταση στην οποία βρέθηκε και τονίζει πως όλα αυτά τα έχει αφήσει πίσω του, αφού η Williams του έχει δώσει το ρόλο του ηγέτη στην ομάδα.

Θα σας πω ένα πράγμα. Οι μέρες μου ως υπηρέτης έχουν τελειώσει! Η Williams θέλει να αναλάβω ηγετικό ρόλο στην ομάδα.

Σε μια ομάδα, μπορεί μερικές φορές να κάνεις πράγματα που δεν καταλαβαίνεις εκείνη τη στιγμή. Αλλά δεν είσαι οδηγός αγώνων, αν δεν μπορείς να κερδίσεις.

_R6T0126

Τα team orders στο Γερμανικό Grand Prix το 2010, είναι κάτι που σημάδεψε το Βραζιλιάνο ως οδηγό, μετά από την επιστροφή του στη Formula 1 και το σοβαρό ατύχημα που είχε. Ο ίδιος είναι ανακουφισμένος από την επιλογή που έκανε πέρυσι και περιμένει να κερδίσει ξανά, αφού θεωρεί τους κινητήρες της Mercedes το πρώτο βήμα για την επιτυχία.

Είμαι χαρούμενος, αυτό είναι αλήθεια. Είμαι χαρούμενος με την επιλογή αυτή και το αυτοκίνητο είναι καλό. Το γεγονός ότι η Williams άλλαξε στους κινητήρες της Mercedes, είναι το πρώτο βήμα προς την επιτυχία. Έχω την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο είναι ισχυρό και είμαι πεινασμένος για να κερδίσω και πάλι.

Η πίστα της Μαλαισίας θα μας δώσει μια καλύτερη εικόνα για τη δυναμική των μονοθεσίων, αφού το Grand Prix Μελβούρνης γίνεται σε προσωρινή διαδρομή. Πάντως η FW36 έδειξε δυνατή – από κάθε άποψη – στα χέρια του Bottas, ενώ έκανε και το δεύτερο ταχύτερο γύρο του αγώνα με χρόνο 1:32.568.

[Πηγή: GrandPrix247 | Photo Copyrights: Andrew Ferraro/Alastair Staley/Williams F1]