Rosberg-Vettel

Στο Albert Park, ο Nico Rosberg είχε έναν εξαιρετικά άνετο αγώνα, καθώς η Mercedes ήταν το ταχύτερο με διαφορά μονοθέσιο στην πίστα τής Αυστραλίας, η οποία δεν είναι και η καλύτερη για να φανούν οι αρετές εντός μονοθεσίου. Έτσι, περιμέναμε το δεύτερο Grand Prix, στην πίστα τής Sepang, καθώς είναι μια τεχνική πίστα που απαιτεί πολύ καλή αεροδυναμική συμπεριφορά από τα μονοθέσια.

Το αποτέλεσμα είναι γνωστό: ο Lewis Hamilton έφτασε με άνεση στη νίκη, και η Mercedes έκανε το “1-2”, δείχνοντας ότι είναι η καλύτερη ομάδα αυτή τη στιγμή. Ένα από τα μεγάλα ατού τής W05 είναι ο Mercedes-Benz PU106A Hybrib, το δυνατότερο power unit αυτή τη στιγμή. Το γερμανικό μονοθέσιο, τα πηγαίνει πολύ καλά στον τομέα τής αεροδυναμικής, αλλά είναι ακόμα καλύτερο από μηχανικής πλευράς.

Η πίστα του Μπαχρέιν φιλοξενεί αυτή το Σαββατοκύριακο τη Formula 1, κι ένα από τα χαρακτηριστικά της είναι οι μεγάλες ευθείας. Ο Christian Horner, Πρόεδρος της Red Bull Racing, υποστηρίζει πως αυτό θα βοηθήσει τη Mercedes να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστική απ’ ό,τι στη Μαλαισία.

Νομίζω ότι το πλεονέκτημά τους στο Μπαχρέιν θα είναι μεγαλύτερο, διότι είναι μία πίστα που απαιτεί μεγάλη δύναμη από τον κινητήρα. Στο μεσαίο κομμάτι τής Μαλαισίας, ήμασταν καλοί, αλλά το πρώτο κομμάτι μάς σκότωσε όλο το Σαββατοκύριακο, διότι υπήρχαν δύο ευθείες. Η Mercedes κέρδισε περίπου 5 δέκατα μόνο στο κομμάτι αυτό.

Στο Μπαχρέιν, δε νομίζω ότι θα τα πράγματα θ’ αλλάξουν ξαφνικά ή ότι θα βρούμε μια λύση για το Μπαχρέιν, και δε φαίνεται πως θα βρέξει εκεί. Θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε όσο γίνεται μέσα στην εβδομάδα. Θα κάνουμε δυναμομετρήσεις στον κινητήρα κι ελπίζουμε να είμαστε πιο κοντά τους, αν αυτό μπορεί να γίνει.

F1 Grand Prix of Malaysia - Qualifying

Σε Αυστραλία και Μαλαισία, οι Hamilton και Rosberg δε χρειάστηκε να πιέσουν ιδιαίτερα την W05, και αυτό φαίνεται και από την κατανάλωση καυσίμου του Βρετανού στη Μαλαισία, που είχε περισσότερο καύσιμο από τις Red Bull καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, παρόλο που τερμάτισε 24.5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastian Vettel. Ο Horner πιστεύει ότι η γερμανική ομάδα ακόμα δε μας έχει δείξει την πραγματική ταχύτητα του μονοθεσίου της, και μάλλον δεν είναι υπερβολικός.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Προφανώς, έχουν πολλά στο μανίκι τους τώρα και κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να είμαστε πιο κοντά τους. Το πλεονέκτημά τους είναι στις ευθείες, κι εμείς δουλεύουμε σκληρά γι’ αυτό. Η Renault ξέρει ότι υπάρχει περισσότερη απόδοση όταν λύσουμε τα προβλήματα αξιοπιστίας, και η καμπύλη τη βελτίωση στις ευθείες θα είναι απότομη, αλλά ελπίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε βήματα προόδου μέχρι τότε.

Πρέπει να έχεις τρία στοιχεία που συνεργάζονται με αρμονία: ο κινητήρας, το turbo και το ERS, κάτι που επηρεάζει το φρενάρισμα, την επιτάχυνση και την απόδοση της δύναμης. Αυτή τη στιγμή, δεν είμαστε τόσο καλοί σε αυτό. Μπορούμε να βελτιωθούμε, καθώς πολλά από τα προβλήματα έχουν σχέση με το λογισμικό.

Όμως, δεν είναι μόνο η Renault, γιατί και ο Alonso με νέα ελαστικά και το DRS ανοιχτό, δεν μπορούσε να περάσει τον Hulkenberg που είναι πιο φθαρμένα ελαστικά. Η Mercedes έκανε εξαιρετική δουλειά με τον κινητήρα της τον χειμώνα και πρέπει να δουλέψουμε για να κλείσουμε τη διαφορά.

[Πηγή: ESPN F1]