483851201_CM_4468_E686E8E1EF35D1C7D0E9AE10DAB7FDE2

Επίσημος προμηθευτής καυσίμων της Red Bull είναι η Total, μία εταιρεία που ασχολείται χρόνια με την F1 έχοντας μάλιστα συνεργαστεί με επιτυχία και με πολλές ακόμα ομάδες.


Τα καύσιμα της Γαλλικής εταιρείας Total λοιπόν μπορεί να προκαλούν όλες αυτές τις αποτυχίες στον αισθητήρα της ροής καυσίμου της RB10 σύμφωνα με τον επικεφαλής των κινητήρων της FIA, Fabrice Lom.

Αυτή την αποκάλυψη έκανε ο Fabrice Lom κατά την εκδίκαση της ένστασης της Red Bull στο Παρίσι την περασμένη Δευτέρα. Να σου υπενθυμίσω ότι η Αυστριακή ομάδα είχε κάνει έφεση μετά τον αποκλεισμό του οδηγού της Daniel Ricciardo από το GP της Αυστραλίας, εξαιτίας μεγαλύτερης ροής καυσίμου από το επιτρεπτό.

Ο Fabrice Lom δήλωσε για το θέμα αυτό:

Έχουμε εντοπίσει το πρόβλημα και γνωρίζουμε ότι αυτό επηρεάζει μόνο την αξιοπιστία του αισθητήρα. Ανακαλύψαμε ότι υπάρχει ένας δακτύλιος στον αισθητήρα, που δεν υποστηρίζει την ολική χημική σύνθεση του καυσίμου έτσι αυτός όταν κινείται το καύσιμο ουσιαστικά καταστρέφεται.

483851143_CM_6197a_44FE1CAB5A2A1230D8BF46DD69533923

Άλλη μία εκδοχή όμως που πιστεύει ο Fabrice Lom ότι επηρεάζει τους αισθητήρες ροής καυσίμου, είναι οι μεγάλες μετατροπές που κάνει η Red Bull σε αυτούς για να τους τοποθετήσει στα μονοθέσιά της.

Ο Fabrice Lom συνέχισε δηλώνοντας:

Αναγνωρίσαμε τη χημική σύνθεση των καυσίμων της TOTAL, αλλά όμως έχουμε ακόμα ένα στοιχείο βρει και αυτό είναι ότι η ομάδα κάνει μετατροπές στον αισθητήρα ροής. Αν δείτε τον αισθητήρα, αυτός έχει δύο συνδέσεις, κάποιες ομάδες όπως η Red Bull για παράδειγμα βγάζουν αυτές τις συνδέσεις και τοποθετούν δικές τους. Αν η νέα σύνδεση είναι λίγο υπερβολικά μεγάλη, μπορεί να αγγίξει και το σωλήνα όπου γίνεται η μέτρηση. Αυτή είναι η δεύτερη αιτία που μπορούμε να έχουμε.

Η FIA εξέδωσε επίσημη οδηγία, ότι από το Ισπανικό Grand Prix, όλες οι ομάδες θα απαγορεύεται να τροποποιούν τον αισθητήρα ροής καυσίμων. Όσον αναφορά την Τοtal και το πρόβλημα των καυσίμων της, θα ζητηθεί από αυτή να τα τροποποιήσει ανάλογα.