Sauber C33

Η Sauber είναι μία από τις 4 ομάδες (μαζί με τις Lotus, Marussia και Caterham) που δεν έχει πάρει ούτε έναν βαθμό στους φετινούς 4 πρώτους αγώνες. Αυτό οφείλεται στην ανταγωνιστικότητα της C33, η οποία είναι κατά πολύ χειρότερη από την C32, ειδικά όπως είδαμε το μονοθέσιο στο δεύτερο μισό πέρυσι. Η ελβετική ομάδα προσπαθεί να μειώσει το βάρος του μονοθεσίου της, αλλά και να προσθέσει επιπλέον κάθετη δύναμη, για να ξεκολλήσει επιτέλους από το μηδέν.

Η Ισπανία είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός αγώνα, και αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες θα έχουν μαζί τους αναβαθμίσεις για τα “όπλα” τους. Ο επί κεφαλής μηχανικός πίστας για τη Sauber, Giampaolo Dall’Ara, λέει πως αυτό αφορά και την ομάδα του.

Στο Ισπανικό Grand Prix, και οι δύο C33 θα έχουν ουσιαστικές αναβαθμίσεις, με εκτενή μείωση του βάρους κι ένα σημαντικά βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο. Το πακέτο αυτό αποτελείται από μια τροποποιημένη εμπρός πτέρυγα, νέο κάλυμμα κινητήρα, αλλαγές στην περιοχή των sidepods και μια σειρά από αεροδυναμικές αλλαγές. Παράλληλα, θα έχουμε ένα βελτιωμένο λογισμικό, το οποίο θα μας επιτρέπει να πάρουμε τη δυναμική του κινητήρα μας με καλύτερο τρόπο.

Περιμένουμε μια πολυάσχολη Παρασκευή στην πίστα, προσπαθώντας να βρούμε τις ρυθμίσεις για το νέο πακέτο. Το να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση των ελαστικών, θα είναι επίσης μια πρόκληση, με την επιλογή τής Pirelli για τη μέση και τη σκληρή γόμα να είναι συντηρητική. Ανυπομονούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βελτιώσουμε το γυρολόγιο. Όμως, ξέρουμε ότι όλοι το κάνουν αυτό, έτσι θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πού βρισκόμαστε. Σίγουρα, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να τερματίσουμε στους βαθμούς.