F1 Grand Prix of China - Qualifying

Είναι μία ακόμα φορά που ο μη-εκτελεστικός Πρόεδρος της Mercedes AMG και μέτοχος κατά 10%, Niki Lauda, εκφράζει ανοιχτά ότι είναι υπέρ των turbo κινητήρων στη Formula 1. Φυσικά, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν ο πρώην τρις Παγκόσμιος Πρωταθλητής πιστεύει πραγματικά τα όσα λέει ή απλά η απόλυτη κυριαρχία τής Mercedes δεν του αφήνει άλλη επιλογή.

Αυτή τη φορά, ο Αυστριακός εκτός από το γεγονός ότι υμνεί την ομάδα του, μιλά με… άσχημα λόγια για τους ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες που είχαμε από το 2006 μέχρι και το 2013 στη Formula 1. Ταυτόχρονα, ισχυρίζεται πως, δίχως τη μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς, η Red Bull Racing θα ήταν ξανά με άνεση η κυρίαρχη ομάδα.

Φέτος, έχουμε νέους κινητήρες, νέα κιβώτια, νέα ηλεκτρικά φρένα και νέα αυτοκίνητα. Και τ’ αυτοκίνητα της Mercedes νίκησαν και τους 4 πρώτους αγώνες, κάτι που είναι εξαιρετικό αποτέλεσμα. Αν είχες τους σκ@τ€νιους κινητήρες όπως πέρυσι, και τους 9 αγώνες που νίκησε πέρυσι ο Vettel, είναι εύκολο. Αλλά, το να το κάνουμε για 4 συνεχόμενους αγώνες, νομίζω ότι είναι εκπληκτική απόδοση.

Lewis-Hamilton

Η ομάδα τής Mercedes έκανε μια μεγάλη σε διάρκεια προετοιμασία για τη φετινή χρονιά, καταφέρνοντας να κατασκευάσει ένα τρομερά γρήγορο μονοθέσιο που έχει υποδειγματική συμπεριφορά και φυσικά το καλύτερο power unit στην πλάτη του, τον Mercedes-Benz PU106A Hybrid. Ο 65χρονος δεν περίμενε να δει μια τόσο μεγάλη κυριαρχία, αλλά αυτό στο οποίο επικεντρώνεται περισσότερο είναι η αξιοπιστία του γερμανικού μονοθεσίου.

Ποτέ δεν το περίμενα. Για ‘μένα, το πιο σημαντικό είναι η αξιοπιστία που έχουμε. Τα κάναμε όλα με τον σωστό τρόπο. Και οι άλλοι το έκαναν στο παρελθόν, αλλά ποτέ στην πρώτη χρονιά μεγάλων αλλαγών στους κανονισμούς.