BMW-M1-Homage-30th-Anniversary-historic

Όταν ήρθε η ώρα για την BMW να εξελίξει ένα αυτοκίνητο που δεν θα βασίζεται σε υπάρχουσα πλατφόρμα, η Γερμανική εταιρία αποφάσισε να ακολουθήσει το “πράσινο” ρεύμα και επέλεξε την i8. Όπως είπε όμως ο επικεφαλής του τμήματος M της BMW, Friedrich Nitschke, η απόφαση αυτή “δεν ήταν θέμα τεχνογνωσίας”. Ερωτώμενος για το αν η BMW M μπορεί να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο που θα ανταγωνίζεται το Audi R8 και την επερχόμενη AMG GT, ο Nitschke είπε:

Το κάναμε στο παρελθόν αυτό με την M1 και τώρα έχουμε το i8. Για εμένα, τώρα, η M είναι η επόμενη στη σειρά αλλά δεν έχουμε πάρει κάποια απόφαση ακόμα.

Και συνέχισε:

Πιστεύω πως η “M” και η “i” σειρά είναι οι ορθοστάτες της BMW. Με την “M” δείχνουμε τι μπορούμε να κάνουμε στην πίστα και με την “i” δείχνουμε ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον, τι μπορούμε να κάνουμε με τη μείωση της κατανάλωσης και την παρουσίαση νέων concepts. Έχουμε την τεχνολογία στην BMW και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία από την “i” και αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα που έχει η εταιρία.

Αυτό που λέει ο Nitschke είναι πως η εξέλιξη της “i” σειράς, κατά κύριο λόγο της i8 και δευτερευόντως της i3, έδωσε στην BMW μία πολύ καλύτερη κατανόηση για την κατασκευή ενός ελαφριού sports car. Αυτό που σκεφτόμαστε εμείς από την άλλη, είναι πως η M1 ήταν το μοντέλο με το οποίο ξεκίνησε το M τμήμα όπως το γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή και πως αν ένα αυτοκίνητο αξίζει να επανέλθει από το παρελθόν της γκάμας της BMW, αυτό πιστεύω πως είναι η M1. Επιπλέον, θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις 3 μεγάλες Γερμανικές εταιρίες να κονταροχτυπιούνται στην κατηγορία…