marussia points

Μετά από τα περσινά προβλήματα στον κινητήρα που δεν επέτρεψαν στο Bianchi να τερματίσει τον αγώνα και το σφοδρό ατύχημα του Chilton με το Maldonado, το φετινό Grand Prix του Μονακό δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τη Marussia. Παρά την καλή εμφάνιση του Jules στα ελεύθερα δοκιμαστικά, που άφηνε υποσχέσεις για πρόκριση στο Q2, τα δυο μονοθέσια της ομάδας έμειναν για μια ακόμη φορά εκτός από το Q1.

Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Bianchi πήρε ποινή 5 θέσεων για αλλαγή κιβωτίου, ενώ ένα μπέρδεμα μετά την αποχώρηση του Maldonado από το grid, χρέωσε τους δυο οδηγούς της ομάδας με ποινή 5 δευτερολέπτων. Ο Bianchi στο πρώτο κομμάτι του αγώνα οδήγησε εξαιρετικά, προσπερνώντας θεαματικά τον Kobayashi στη La Rascasse, όμως η ομάδα αποφάσισε να εκτίσει την ποινή υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που δεν επιτρέπεται από τους κανονισμούς.

Αυτό οδήγησε σε δεύτερη παρόμοια ποινή, με το Bianchi που βρισκόταν στη δέκατη θέση να φαίνεται πως θα την χάσει από το Grosjean που τον ακολουθούσε, εξαιτίας του έξτρα χρόνου που θα προστίθεντο στο τέλος του αγώνα. Όμως, τα προβλήματα ταχύτερων συνδυασμών χάρισαν την ένατη θέση στο Γάλλο και την ομάδα του, που πλέον πανηγυρίζουν τους πρώτους τους βαθμούς στην ιστορία της ομάδας.

Wow. Τι αγώνας και τι αποτέλεσμα για την ομάδα. Είμαι απλά απίστευτα χαρούμενος, αλλά πρώτα απ ‘όλα πρέπει να δώσω τα εύσημα σε όλους στην Marussia F1 Team που κατέστησαν αυτό δυνατό. Κανείς δεν ξέρει ακριβώς πόση πολύ δουλειά και αποφασιστικότητα πηγαίνει στους αγώνες μας, οπότε σήμερα είμαι ενθουσιασμένος που βοήθησα να πετύχουν το μακροπρόθεσμο στόχο τους των πρώτων βαθμών.

Αυτή η από κοινού επιτυχία με κάνει πολύ περήφανο. Θέλω να δώσω τις ευχαριστίες μου σε όλους εδώ στο Μονακό, το υπόλοιπο της ομάδας στο Banbury, αλλά και στους συνεργάτες μας στη Scuderia Ferrari, γιατί όλοι μαζί έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο, κυρίως μετά τις δοκιμές της Βαρκελώνης. Αυτό μας έδωσε την αυτοπεποίθηση να προχωρήσουμε και εμείς σίγουρα προχωρήσαμε αυτό το Σαββατοκύριακο.

Δεν ήταν ένας εύκολος αγώνας. Υπήρχαν κάποια ευχάριστη υψηλά σημεία στην πορεία, αλλά και μερικές ανησυχητικές στιγμές. Αυτό που έχει σημασία στο τέλος, είναι ότι φτάσαμε εκεί και θα κρατήσουμε αυτές τις στιγμές για πολύ καιρό. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τη Ferrari Driver Academy, που με στηρίζει σε κάθε βήμα της καριέρας μου.

Motor Racing - Formula One World Championship - Monaco Grand Prix - Saturday - Monte Carlo, Monaco

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του επικεφαλής της ομάδας, John Booth. Ο Βρετανός βρίσκεται στο Banbury από την αρχή της όλης προσπάθειας το 2009 και το συγκεκριμένο αποτέλεσμα αποτελεί δικαίωση για τον ίδιο.

Φυσικά και είμαστε ενθουσιασμένοι με το σημερινό αποτέλεσμα και είναι μια φανταστική ανταμοιβή για όλη τη σκληρή δουλειά και αποφασιστικότητα, όχι μόνο φέτος, αλλά κατά τα τελευταία τεσσεράμισι χρόνια. Τα συγχαρητήριά μου πρέπει να πάνε στην ομάδα εδώ στο Μονακό, πίσω στη βάση μας στο Banbury και στους νέους συνεργάτες μας, την Scuderia Ferrari.

Πολλά σαφή βήματα αυτού του Σαββατοκύριακου πηγάζουν από την πρόοδο που κάναμε στο πρόσφατο τεστ της Βαρκελώνης. Ήμασταν συγκρατημένα αισιόδοξοι για την αύξηση των επιδόσεων μας, αλλά πραγματικά χρειαζόταν να το δούμε να μεταφράζεται σε ένα καλό αγώνα εδώ στο Μονακό, πριν μπορέσουμε να αισθανθούμε σίγουροι.

Είμαστε μόνο μια νεανική ομάδα, αλλά έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε στους εαυτούς μας σε ένα θετικό μέλλον. Είναι σαφές ότι στο σημερινό αγώνα ωφεληθήκαμε από τη φθορά του grid, αλλά κατά τη διάρκεια του αγώνα, κινούμασταν σε ένα ρυθμό που μας επέτρεψε να μείνουμε κοντά στα αυτοκίνητα που βρίσκονταν γύρω μας. Είναι σαφές ότι είμαστε πλέον σε θέση να ανταγωνιστούμε με τους τελευταίους του μέσου του grid.

Η επίδοση στο Μονακό και οι δυο βαθμοί που κατέκτησε ο Bianchi, δεν μεγάλωσαν απλά τη διαφορά από τη βασική έως τώρα αντίπαλο Caterham, αλλά έφεραν τη Marussia στην ένατη θέση της κατάταξης, πάνω κι από τη Sauber.

[Photo Copyrights: Marussia F1 Team]