Rob Smedley

Μετά από τρεις συνεχόμενες παρουσίες τής Williams στο βάθρο των νικητών -όλες με τον Valtteri Bottas-, υπήρξε τέλος στο σερί αυτό, καθώς η καλύτερη θέση στην Ουγγαρία ήταν η 5η, με τον Felipe Massa. Ο Bottas ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 8η θέση, με τη Williams να πέφτει ξανά στην 4η θέση τής βαθμολογίας, καθώς πήρε 14 βαθμούς στον τελευταίο, έναντι 26 τής Ferrari.

Ακόμα και πριν από το Grand Prix, ήταν γνωστό ότι το Hungaroring δεν είναι μία πίστα που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά τής FW36. Η ομάδα τού Grove επέλεξε να βάλει τρεις φορές τους οδηγούς της στα pits και μάλιστα χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα, δίχως να είναι υποχρεωμένη από τους κανονισμούς, διότι είχαν χρησιμοποιηθεί τα ενδιάμεσα ελαστικά, στο ξεκίνημα του αγώνα.

Ο Rob Smedley, επί κεφαλής απόδοσης οχήματος για τη Williams, δε ρίχνει το φταίξιμο στη στρατηγική, αλλά στο γεγονός πως το μονοθέσιό τους είχε μειωμένη ανταγωνιστικότητα στην Ουγγαρία.

Δε νομίζω ότι φταίει κάποια στρατηγική. Το κύριο πρόβλημα ήταν ο ρυθμός τού μονοθεσίου. Στους 4 τελευταίους αγώνες είχαμε το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο, αλλά είναι εύκολο να υπάρξει αλλαγή από το δεύτερο στο πέμπτο ταχύτερο μονοθέσιο. Ήμασταν μια χαρά με τις υψηλότερες θερμοκρασίες, αλλά η πίστα έχασε 18-20°C και δεν μπορούσαμε να βρούμε ρυθμό στο μονοθέσιο.

Από τον 23ο γύρο, όταν βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, απλά δεν πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε 25 γύρους με τη μαλακή γόμα. Όπως είδαμε, θα μπορούσαμε να κάνουμε βασικά πολύ περισσότερο, έτσι πρέπει να κατανοήσουμε τη διαχείριση των ελαστικών σε τέτοιες συνθήκες.

Σίγουρα, δεν κάναμε εξαιρετική δουλειά, αλλά δε νομίζω ότι τα πήγαμε άσχημα βάσει όσων περιμέναμε και είχαμε και τα δύο αυτοκίνητα στους βαθμούς. Απλά δε δούλεψε για ‘μάς. Ήμασταν από την αρχή πίσω από τις Red Bull και Ferrari.

Valtteri Bottas

Από τη διπλή εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και τη στρατηγική, ζημιωμένος βγήκε ο Bottas, ο οποίος ήθελε να είχε συνεχώς τα μαλακά ελαστικά στο μονοθέσιό του.

Μπορούσαμε σίγουρα να το κάνουμε καλύτερα σαν ομάδα. Το βασικό πρόβλημα ήταν να φέρουμε τα ελαστικά στην σωστή θερμοκρασία, κάτι που έπαιρνε πολύ χρόνο. Ήταν όλο και καλύτερα σε κάθε γύρο, αλλά, μόλις τα ελαστικά άρχισαν να λειτουργούν, ήταν ήδη πολύ αργά.