693293817-337172772014

Η ανυπακοή του Lewis Hamilton στις εντολές της ομάδας, πάει να επισκιάσει έναν εξαιρετικό αγώνα, τον καλύτερο που έχουμε δει μέχρι στιγμής, σε μια κατά τα άλλα μέτρια σεζόν. Ο Βρετανός δήλωσε έκπληκτος από αυτό που άκουσε μέσω ασυρμάτου και πράττοντας σωστά σε ό,τι αφορά τη μάχη για τον τίτλο των οδηγών, δεν άφησε το Nico Rosberg να τον περάσει. Με τη Mercedes να μην μπορεί πρακτικά να χάσει το πρωτάθλημα και ο Lauda τάχθηκε υπέρ του Βρετανού, με τον Εκτελεστικό Διευθυντή της ομάδας, Toto Wolff, να αποκαλύπτει την επανεξέταση των εντολών για τη συνέχεια της σεζόν.

Δεν θα βρεθούμε ξανά στην κατάσταση αυτή, διότι θα προσπαθήσουμε να μάθουμε απ’ όσα έγιναν. Δεν μπορούμε να περιμένουμε οι οδηγοί, στο δεύτερο μισό της σεζόν, να κάνουν στην άκρη για τον κύριο ανταγωνιστή τους. Πρέπει να αναλύσουμε το πώς καταλήξαμε εκεί και πρέπει να συζητήσουμε και πάλι το αγωνιστικό μέρος μεταξύ των δύο. Η μάχη θα γίνεται όλο και πιο έντονη.

Η ομάδα έχει κάνει γνωστό στο παρελθόν πως θέλει οι οδηγοί της να αγωνίζονται ελεύθερα, πάντα βάζοντας το συμφέρον της ομάδας πάνω απ’ όλα. Με βάση αυτό το σκεπτικό, διέρρευσαν πληροφορίες, που όμως δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ, σύμφωνα με τις οποίες εάν κάποιος από τους δυο βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική, ο άλλος θα έπρεπε να τον αφήσει να περάσει. Αυτό δεν έγινε στην Ουγγαρία, με τον Wolff να κατανοεί πως η κατάσταση έχει πλέον αλλάξει.

Αφήνεις τον teammate σου να περάσει και αυτός κερδίζει και εσύ χάνεις άλλους 8 ή 10 βαθμούς, καταστρέφοντας το δικό σου πρωτάθλημα. Θα μπορούσαμε να είχαμε μιλήσει από τον ασύρματο με ένα πιο επίμονο τρόπο. Ήταν πολύ δύσκολο να κρίνουμε τι ήταν σωστό και τι λάθος, σε εκείνο το στάδιο του αγώνα.

Από τη στιγμή που όλα θα αναλυθούν κατάλληλα, το συναίσθημα θα εξαφανιστεί. ( Ο Hamilton) Είναι πολύ παθιασμένος. Είναι σαφές ότι όσα άκουσε δεν είναι αυτά που θα περίμενε κανείς, (ειδικά) όταν το αυτοκίνητο είχε χαλάσει (στις κατατακτήριες).

Ίσως είναι μια στιγμή να χαλαρώσουν λίγο, αν συμφωνήσουν με αυτό και οι δύο. Είμαστε όλοι ενήλικες και όλα είναι σχετικά με την ανάπτυξη και το πως θα γίνουμε καλύτεροι την επόμενη φορά.

Προφανώς το θέμα θα λυθεί εσωτερικά στη Mercedes, κάτι που επιβεβαιώνει και ο Rosberg, ο οποίος ήταν ο μεγάλος άτυχος του αγώνα, αφού το πρώτο safety car εκμηδένισε τη διαφορά του από τους υπόλοιπους πιλότους και το δεύτερο τον έπιασε στο χειρότερο σημείο, χάνοντας αρκετές θέσεις στην πίστα, αλλά και μια σίγουρη νίκη.

693293817-4937172772014

Ήταν ένας αγώνας με πολλά πάνω-κάτω, είναι πάντα δύσκολο σε αυτές τις συνθήκες, και είχα κάποια πράγματα που πήγαν εναντίον μου σήμερα (σ.σ. χθες). Δεν παραπονιέμαι, αλλά αυτό συνέβη σήμερα, ειδικά με το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά και η στρατηγική δεν ήταν η καλύτερη απ’ ότι φάνηκε στο τέλος.

Πρέπει να το συζητήσουμε αυτό σε εσωτερικό επίπεδο (team orders), δεν θα είχε νόημα να μιλήσω γι ‘αυτό τώρα. Δεν θέλω να μιλήσω θεωρητικά σχετικά με την κατάσταση ή το “τι θα γινόταν” και τι σκέφτονται οι άνθρωποι. Είναι καλύτερα να το συζητήσουμε αυτό με την ομάδα.

Δεν έβλεπα κανέναν για λίγο και στη συνέχεια απλά τους έφτασα στους δύο τελευταίους γύρους, αλλά δυστυχώς αυτό δεν ήταν αρκετό για να περάσω. Αυτό είναι ό,τι πιο ενοχλητικό τώρα για μένα, γιατί είχα την ευκαιρία (να περάσω το Hamilton) και δεν κατάφερα να το κάνω, αλλά φυσικά ήταν πολύ δύσκολο. Είναι κρίμα.

Αυτή τη στιγμή είμαι ακόμα πολύ ενοχλημένος εξαιτίας του τελευταίου γύρου, αυτό θα μου πάρει λίγο χρόνο, αλλά θα είμαι εντάξει για τις διακοπές.

Μετά το GP στην Ουγγαρία, ο Lewis Hamilton μείωσε τη διαφορά από το Nico Rosberg στους 11 βαθμούς, με τη μεταξύ τους μάχη να αναμένεται να πάρει φωτιά στο τελευταίο κομμάτι του φετινού πρωταθλήματος.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team]