GP UNGHERIA F1/2014

Η ομάδα που θαυμάσουν (και ζηλεύουν) τα κορυφαία ονόματα είναι φυσικά η Mercedes. Οι Γερμανοί έκαναν μακράν την καλύτερη δουλειά στον PU106A Hybrid, ενώ η W05 είναι ένα εξαιρετικό μονοθέσιο ακόμα και χωρίς τα μηχανικά μέρη, συνδυασμός που δεν έχει αφήσει κανένα περιθώριο για ελπίδες στις υπόλοιπες ομάδες, όσον αφορά τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα.


Ο Fernando Alonso θα ήθελε πολύ να βρίσκεται στην θέση των Lewis Hamilton και Nico Rosberg, όμως ο Ισπανός αναγκάζεται να οδηγεί ένα εμφανώς κατώτερο σε ανταγωνιστικότητα μονοθέσιο. Σύμφωνα με τον 33χρονο, η απόλυτη φετινή κυριαρχία τής Mercedes λαμβάνεται ως κίνητρο για την ομάδα και τον ίδιο, που συνεχίζει για 5η χρονιά δίχως τίτλο με τους Ιταλούς.

Η Mercedes είναι κίνητρο για εμάς. Ξέρουμε ότι μπορούμε να κάνουμε πολύ καλύτερη δουλειά, καθώς δεν έχουμε κάνει καλή δουλειά μέχρι στιγμής. Έχουμε σημειώσει κάποια πρόοδο, αλλά το benchmark έχει αλλάξει: πέρυσι ήταν η Red Bull, φέτος είναι η Mercedes. Απλά πρέπει να ξεπεράσουμε τα προβλήματά μας και να φτάσουμε στο επίπεδό τους.

Έχουν εκπλήξει τους πάντες. Τώρα έχουμε συνηθίσει να τους βλέπουμε να κυριαρχούν κάθε Σαββατοκύριακο, αλλά θυμηθείτε όταν ήμασταν στη Χερέθ και στο Μπαχρέιν, και τα μονοθέσια ήταν τεχνολογικά περίπλοκα. Όλοι δυσκολευόμασταν, αλλά μετά, αυτοί ήταν μια χαρά και τώρα, μετά από 11 αγώνες, έχουν κερδίσει τους 9 αγώνες και είναι πάντα στην πρώτη σειρά. Θα έλεγα ότι ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη, μία καλή έκπληξη για φέτος.

Ο ρεαλιστικός φετινός στόχος για τον “El Nano” είναι η τρίτη θέση στο πρωτάθλημα, μιας και το οδηγικό δίδυμο της Mercedes είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Το ίδιο ισχύει και για τη Ferrari, καθώς πολύ δύσκολα θα καταφέρει να ξεπεράσει τη Red Bull για τη δεύτερη θέση, ενώ δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι απειλείται από την αναγεννημένη φέτος Williams.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]