GP Spanien 2013

Από την ίδρυση της το 1993, η ομάδα της Sauber δεν έχει τερματίσει σε κάποιο πρωτάθλημα χωρίς να κατακτήσει βαθμούς. Φέτος, όμως, αυτό το σενάριο δεν φαντάζει αδύνατο, αφού, έπειτα από δεκατρείς αγώνες οι Sutil και Gutierrez δεν έχουν καταφέρει να πλασαριστούν στη δεκάδα. Το Grand Prix στους δρόμους της Σιγκαπούρης δεν απαιτεί δύναμη από τους κινητήρες, τομές στον οποίο χωλαίνει η Sauber-Ferrari, και έπειτα από αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική, ο Giampaolo Dall’Ara μας λέει πως η ομάδα στοχεύει στους πρώτους της φετινούς βαθμούς.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πίστα της Σιγκαπούρης είναι από εκείνες που εξαρτώνται λιγότερο από την ισχύ του κινητήρα, καθώς και το γεγονός ότι θα παρουσιάσουμε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, με νέο κάλυμμα κινητήρα και τροποποιημένη εμπρός πτέρυγα η ομάδα αισθάνεται αρκετά σίγουρη για τη Σιγκαπούρη.

Η πίστα διαθέτει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός σιρκουί δρόμου, με την ανάγκη για μηχανική πρόσφυση και την ψύξη, να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας εργασιών. Για τους οδηγούς είναι ένα αμείλικτο μέρος και ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να τους παρέχουμε ένα set-up το οποίο θα μπορούν να εμπιστευτούν πλήρως.

Με τα λεγόμενα του Dall’Ara έδειξαν να συμφωνούν και οι πιλότοι της Sauber, με τον Gutierrez να συμπληρώνει για τις τύχες της ομάδας:

GP Spanien 2013

Το 2013 είχαμε μια καλή περίοδο κατατακτηρίων εκεί και ήταν η πρώτη φορά που πέρασα στο Q3. Από πλευράς χάραξης της διαδρομής, νομίζω ότι τα χαρακτηριστικά της ταιριάζουν στην C33. Εργαστήκαμε εντατικά γύρω από το μηχανικό setup του αυτοκινήτου, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας, καθώς η πίστα έχει πολλές κλειστές στροφές και μόνο λίγες σύντομες ευθείες.
Πραγματικά ανυπομονούμε για το Σαββατοκύριακο και ιδιαίτερα στο να πάρουμε το μέγιστο από τις αναβαθμίσεις που θα έχουμε εκεί. Πρόκειται να είναι μια ενδιαφέρουσα κούρσα και υπάρχει ρεαλιστική πιθανότητα για ένα θετικό αποτέλεσμα.
και τον Sutil να προδίδει πως αυτή θα είναι η καλύτερη ευκαιρία για βαθμούς, μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος.
Η πίστα έχει σχετικά μικρές ευθείες και 23 στροφές. Η καλή σταθερότητα του αυτοκινήτου, καθώς και η υψηλή κάθετη δύναμη, θα είναι απαραίτητες, αφού η διαδρομή διαθέτει αρκετά kerbs και είναι αρκετά ανώμαλη σε ορισμένα σημεία.
Πιστεύω πως εκεί θα έχουμε την καλύτερη ευκαιρία μας για ένα καλό αποτέλεσμα.

[Photo Copyrights: Daniel Reinhard/Sauber F1 Team]