2015 Honda Legend (JDM)

Κάτι συμβαίνει στη Honda τελευταία. Δε μπορώ να εξηγήσω αλλιώς τα διάφορα θεματάκια ποιότητας που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό. Αν πιστεύεις ότι είναι αποκλειστικά οι ανακλήσεις για τους αερόσακους της Takata, θα σου θυμίσω ότι το νέο Fit Hybrid έχει ανακληθεί πέντε διαδοχικές φορές από τότε που ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα, με αποτέλεσμα να μειώσει για τρεις μήνες το μισθό των ανώτατων στελεχών της. Τελευταίο παράδειγμα είναι η καθυστέρηση του λανσαρίσματος του Legend.

2015 Honda Legend (JDM)

To συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το μεγάλο sedan της ιαπωνικής εταιρίας και πρακτικά είναι ένα Acura RLX με λίγο διαφορετικό σχεδιασμό και τα σήματα της Honda. To RLX αντιμετώπισε και αυτό καθυστέρηση στο λανσάρισμα του στην αγορά εξαιτίας προβλημάτων στα φωτιστικά σώματα, στις ζώνες ασφαλείας και στις βίδες της ανάρτησης. Τα παραπάνω ζητήματα ελέγχου της ποιότητας είναι ο λόγος που το Legend θα καθυστερήσει να κυκλοφορήσει στους δρόμους της Ιαπωνίας λίγο καιρό ακόμα. Έτσι, με την αρχική εκτίμηση για το ντεμπούτο του το περασμένο φθινόπωρο, έπειτα ανακοινώθηκε ότι αυτό θα γίνει στις 22 Ιανουαρίου και τώρα μαθαίνουμε ότι θα φτάσει στις ιαπωνικές αντιπροσωπείες στις 20 Φεβρουαρίου. Ο επιπλέον χρόνος θα διατεθεί ώστε οι μηχανικούς της Honda να έχουν την ευκαιρία να εξετάσουν τα πιθανά προβλήματα με το ραντάρ του συστήματος ασφαλείας του οχήματος και υβριδικό σύστημα κίνησης.

2015 Honda Legend (JDM)

To τελευταίο αποτελείτε από έναν V6 βενζινοκινητήρα 3.5 λίτρων που παράγει 310 άλογα, ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα και ένα «ηλεκτροποιημένο» Super Handling All Wheel Drive σύστημα τετρακίνησης με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε πίσω τροχό. Το σύστημα θα τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 260 Volt. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας ισχύος 35kW (47 ίπποι) προσθέτει στην ροπή που παράγει ο V6 και ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα. Χάρη σε όλα αυτά, το Legend θα παράγει 377 άλογα και δεν θα καταναλώνει πάνω από 7,8 λίτρα ανά 100km κατά μέσο όρο.