FM_126

Η καμπίνα του νέου Mondeo είναι ριζικά ανασχεδιασμένη, προσφέροντας μια πιο σύγχρονη αίσθηση, αλλά παράλληλα διατηρώντας και βελτιώνοντας τα εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά του παρελθόντος.

Το εσωτερικό διακρίνεται από τις δύο μεγάλες οθόνες που έχει στη διάθεση του ο οδηγός. Η μια στη κεντρική κονσόλα είναι 8 ιντσών και ενσωματώνει το σύστημα SYNC2 της Ford, αυτούσιο όπως το δοκιμάσαμε στο Focus, με το σχεδιασμό της κονσόλας να υιοθετεί minimal προσέγγιση, με λίγα κουμπιά, ενώ στη βάση της υπάρχει ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, αλλά είναι σχετικά δύσκολα προσβάσιμος. Η απαλή καμπύλη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας δημιουργεί μία σπορ αίσθηση τύπου cockpit, και η κεντρική κονσόλα έχει συμμετρική σχεδίαση για εύκολη πρόσβαση από οδηγό και συνοδηγό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πάρα πολύ καλής ποιότητας, με ελάχιστα σημεία να έχουν επενδυθεί με σκληρά πλαστικά, ενώ χρωμιωμένα πλαίσια και ένθετα κοσμούν τους αεραγωγούς και τα μπουτόν αφής.

FM_128

Η δεύτερη οθόνη βρίσκεται στον πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι αναλογοψηφιακός, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή μια οθόνη 10-ιντσών, με το χρώμα της οθόνης να είναι προσαρμοζόμενο και προβάλλει ειδοποιήσεις σε μορφή κινουμένων σχεδίων για λειτουργίες όπως το Lane Keeping Alert.

Από θέμα χώρων το Mondeo ποτέ δεν είχε πρόβλημα και το νέο με τις μεγαλύτερες διαστάσεις δε θα μπορούσε να μην πρωταγωνιστεί. Αρχίζοντας από τον χώρο αποσκευών, αυτός φτάνει τα 541 λίτρα µε τη ρεζέρβα ανάγκης (και μπορεί να παραγγελθεί με κιτ επισκευής, με τη χωρητικότητα να φτάνει τα 550 λίτρα). Δεν είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας του αλλά έχει άκρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ενώ η ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα προσφέρει πόντους στην πρακτικότητα.

FM_135

Εξαιτίας του μεγάλου μεταξονίου όλοι οι επιβάτες νιώθουν υπεράνετα, και με το κάθισμα οδηγού στη δικιά μου βολική θέση, ένιωθα το ίδιο άνετα στην ακριβώς από πίσω, παρά τη κεκλιμένη οροφή. Το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος θα βολέψει άνετα τρεις ενήλικες, χωρίς τη παραμικρή παραχώρηση.

FM_133

Τα καθίσματα Ford Multi-Contour Seats με λειτουργία Active Motion είναι σχεδιασμένα για να μειώνουν την κόπωση των εμπρός επιβατών, κυρίως στα πιο μακρινά ταξίδια και στη πράξη οδηγώντας το αυτοκίνητο για περίπου 450 χλμ αποδείχθηκαν εντυπωσιακά άνετα. Ρυθμίζονται προς 10 κατευθύνσεις, ενώ ενσωματώνουν λειτουργίες θέρμανσης και ψύξης και χρησιμοποιούν ένα σύστημα 11 μαξιλαριών για εξαιρετικό μασάζ σε μηρούς, γλουτιαίους και μέση. Τέλος, τα εμπρός καθίσματα υιοθετούν μια πιο λεπτή πλάτη, η οποία είναι αυτή που επιτρέπει στους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν τον επιπλέον χώρο για τα πόδια.