GP MALESIA F1 2015

Μία από τις σημαντικότερες προσθήκες των τελευταίων ετών για τη Ferrari είναι ο James Allison. Ο Βρετανός έχει αναλάβει τον ρόλο του Τεχνικού Διευθυντή στο Maranello και φυσικά ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τη φετινή ανταγωνιστικότητα της SF15-T. Για να μπορέσει, όμως, να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί το ιταλικό μονοθέσιο, έπρεπε ν’ αλλάξουν κάποια πράγματα στο εργοστάσιο, κυρίως όσον αφορά τον τρόπο με την οποίο εργάζονται οι τεχνικοί.

Αυτός ήταν εξ αρχής ένας στόχος του Allison, όμως ο πρώην Τεχνικός Διευθυντής της Lotus συνεχίζει να προσπαθεί γι’ αυτό, όπως λέει.

Δεν έχω σχεδιάσει ένα μεμονωμένο κομμάτι του μονοθεσίου. Υπάρχουν άνθρωποι για να το κάνουν αυτό. Είμαι εδώ για να βεβαιωθώ ότι η πίεση θα φύγει από τους ανθρώπους, ώστε να παραδώσουν πράγματα για την επόμενη εβδομάδα, αλλά και για να δουλέψουν με λίγο μακροπρόθεσμη σκέψη, κάτι που απελευθερώνει το χέρι σου για να κάνεις καλή δουλειά.

Όποια αλλαγή έγινε, δεν ήταν εύκολη. Όμως, την κάναμε κοιτώντας στο μέλλον, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι έχουμε μια ομάδα ανθρώπων που γνωρίζουν ότι μπορούν να χτίσουν για το μέλλον και να μας κάνουν πιο δυνατούς μήνα με τον μήνα.

G.P. AUSTRALIA F1/2015

Το 2014 σίγουρα ήταν μια κάκιστη χρονιά για τη Ferrari, στην οποία ουσιαστικά γίνονταν όλη η προετοιμασία για το 2015, γνωρίζοντας ότι το φετινό μονοθέσιο θα πρέπει να ενσωματώνει σημαντικές αλλαγές αν θέλουν να μάχονται σε σταθερή βάση για βάθρα και να είναι η ομάδα πίσω από τη Mercedes.

Το πρόγραμμα της αεροδυναμικής ξεκίνησε νωρίς, τον Ιανουάριο του 2014, το αντίστοιχο για τον κινητήρα πολύ αργότερα. Η δουλειά συνεχιζόταν, αλλά η πραγματική δυναμική του προγράμματος ήταν αργά τον Μάιο.