Ri0KeqV

Βασικός στόχος για την DS είναι η ουσιαστική διαφοροποίηση από τους αντιπάλους της και αυτό από μόνο του, αρκεί για να δικαιολογήσει τις δηλώσεις που έκανε ο επικεφαλής της φίρμας, Yves Bonnefont στο περιθώριο της έκθεσης της Shanghai.

Δεν κατασκευάζουμε αγωνιστικά – το όριο των 300 ίππων έχει νόημα όταν θέλεις να ισορροπήσεις ανάμεσα στην δύναμη και την άνεση. Πέραν των 300 ίππων, είναι ένα διαφορετικό σύμπαν και μία περιοχή στην οποία δεν θέλουμε να πάμε. Η DS δεν πρέπει να είναι για την ωμή ιπποδύναμη.

Όπως επισήμανε ο Bonnefont, ακόμα και το όριο των 300 αλόγων μπορεί να επιτευχθεί με “ενδιαφέροντες τρόπους”. Η DS αναμένεται να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην υβριδική τεχνολογία. Ο Bonnefont δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες ούτε κάποιο χρονοδιάγραμμα αλλά η κατεύθυνση της εταιρίας θα γίνει εμφανής μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Όλα αυτά όμως δεν θα έχουν αντίκτυπο στο DS3 Racing αφού όπως επιβεβαίωσε ο Bonnefont, αυτό θα λανσαριστεί κάποια στιγμή μετά το λανσάρισμα του νέου DS3 το 2016.

Στο ενδιάμεσο, το PSA Group προσπαθεί να βρει τρόπο να διανείμει τα motorsport καθήκοντα στις μάρκες του. Ως έχουν τα πράγματα, η Peugeot εστιάζει σε διοργανώσεις όπως το Dakar, η Citroen έχει αναλάβει το World Touring Car Championship και η DS τρέχει στο WRC όσο παράδοξο και αν ακούγεται για μία πολυτελή φίρμα

Τα motorsports είναι πολύ σημαντικά για εμάς και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε αλλά εξετάζουμε τις επιλογές μας. […] Ότι και αν κάνουμε πάντως, πρέπει να έχει παγκόσμια απήχηση – είμαστε μία παγκόσμια μάρκα και πρέπει να προωθούμε τους εαυτούς μας κατ’ αυτόν τον τρόπο.

Δήλωσε ο Bonnefont.