Red Bull Racing

Οι προσδοκίες της Red Bull πριν από την έναρξη της σεζόν έκαναν λόγο για ανώτερη ανταγωνιστικότητα από αυτή που είδαμε στα 4 πρώτα Grands Prix. Στα σχέδιά της, όμως, επεμβαίνει άμεσα και αυταρχικά η Renault, καθώς οι Γάλλοι ξεκίνησαν πολύ άσχημα και φέτος, «μοιράζοντας» προβλήματα αξιοπιστίας στις Red Bull και Toro Rosso, ενώ ο Energy F1-2015 υστερεί σημαντικά σε απόδοση έναντι των Mercedes-Benz PU106B Hybrid και Ferrari 059/4.

Η Mercedes και Ferrari είναι μακριά, και ο πρώτος στόχος της RBR θα πρέπει να είναι η Williams, η οποία είναι μπροστά τους αυτή τη στιγμή. Στη Βαρκελώνη, η ομάδα του Milton Keynes θα έχει ένα σημαντικά αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο οι φήμες θέλουν να δίνει από 0.75 μέχρι 1 δευτερόλεπτο στον γύρο. Ο Christian Horner δεν τις σχολιάζει, όμως ο επί κεφαλής της ομάδας ελπίζει ότι αυτό θα είναι αρκετό ώστε να περάσουν μπροστά από τη Williams.

Christian Horner

Είμαστε μακριά από εκεί που περιμέναμε, αλλά βλέπουμε ότι σημειώνουμε πρόοδο. Νομίζω ότι το Μπαχρέιν ήταν πιθανώς ο καλύτερος αγώνας για ‘μάς μέχρι στιγμής και μπορούμε να δούμε ότι και η Renault κάνει πρόοδο και στο κομμάτι του κινητήρα. Οι δύο αυτές εβδομάδες είναι ένα καλό χρονικό διάστημα για να ανασυγκροτηθείς, και η Renault έχει κάνει πολλές δυναμομετρήσεις, ώστε να μειώσει τα προβλήματα που είχε. Ελπίζουμε ότι αυτό μπορεί να φανεί στη Βαρκελώνη.

Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε τη βελτίωση του μονοθεσίου. Θέλουμε να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα στους επόμενους αγώνες, για να βάλουμε τη Williams και τη Ferrari σε πίεση. Η ομάδα είχε συνηθίσει στις νίκες και είναι δύσκολο όταν δε βρίσκεσαι στην κορυφή. Αλλά, όλοι στην ομάδα το χρησιμοποιούν αυτό ως κίνητρο. Όλοι έχουν βάλει το κεφάλι κάτω και δουλεύουν απίστευτα σκληρά, προκειμένου να μπορέσουμε να βελτιωθούμε σε πολλούς τομείς.

Ένας από τους τομείς στον οποίο η Red Bull έχει μεγάλη δυναμική είναι η αεροδυναμική. Ο Dan Fallows πιστεύει πως αυτό είναι αρκετό για να μετακινήσει την ομάδα στην κορυφή, ωστόσο μένει να δούμε τι θα συμβεί στους επόμενους αγώνες και πώς θα δουλέψουν οι αναβαθμίσεις που θα δούμε στο Circuit de Barcelona-Catalunya.