Η Red Bull Racing βλέπει για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν πως δεν μπορεί ν’ ανταγωνιστεί τη Mercedes. Σαν να μην έφτανε αυτό, τα πράγματα για την αυστριακή ομάδα είναι ακόμα χειρότερα, καθώς η Ferrari και η Williams διαθέτουν ταχύτερο μονοθέσιο. Οι μεγαλύτερες ευθύνες βρίσκονται στο πίσω μέρος, συγκεκριμένα στον Renault Energy F1-2015, μιας και τα προβλήματα εξακολουθούν να είναι σημαντικά για τον Γάλλο κατασκευαστή.
Μια ομάδα σαν την RBR δεν μπορεί να περιμένει τη Renault για το πότε θα της δώσει ένα ανταγωνιστικό power unit, συνεπώς κοιτάζει να βελτιώσει την RB11 σε άλλους τομείς, όπως είναι η αεροδυναμική, εκεί όπου είχε ασυναγώνιστα δείγματα τα περασμένα χρόνια. Ο επί κεφαλής αεροδυναμικής της ομάδας του Milton Keynes, Dan Fallows, γνωρίζει τις ικανότητες των τεχνικών του και πιστεύει ότι ο τομέας του μπορεί να μεταφέρει την ομάδα στην κορυφή.
Ξέραμε ότι φέτος θα έχουμε πολύ δρόμο να καλύψουμε και όλοι μας ξέρουμε πού υστερούμε σημαντικά. Έχουμε δύναμη στο αεροδυναμικό μας τμήμα, έτσι πρέπει κάτι να κάνουμε. Η Formula 1 σχετίζεται με τον οδηγό, το power unit, την αεροδυναμική, τη χρήση των ελαστικών και άλλα, μα υπάρχει μόνο ένα κομμάτι της ομάδας που μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο, και είναι η αεροδυναμική.
Κάνουμε τη δουλειά μας για να κλείσουμε τη διαφορά. Μπορούμε να το κάνουμε, επειδή έχουμε τα εργαλεία· το έχουμε κάνει και ο στόχος είναι να το κάνουμε ξανά. Ποτέ δεν είμαι ικανοποιημένος με τα μονοθέσιά μας, ποτέ δεν ήμουν, ακόμα και όταν κυριαρχούσαμε. Νομίζω ότι, αν είσαι ικανοποιημένος, τότε το ενστικτωδώς θα υποχωρήσεις λίγο, κάτι που δε θέλεις στη Formula 1.
Η Red Bull θα φέρει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο στη Βαρκελώνη, και οι φήμες το θέλουν να περιλαμβάνει μία πιο «κοντή» μύτη, όπως για παράδειγμα της W06 και της FW37. Μάλιστα, λέγεται ότι το κέρδος στην απόδοση από το πακέτο αυτό μπορεί να είναι ακόμα και ένα δευτερόλεπτο στον γύρο, στην πιο αισιόδοξη πρόβλεψη.