Pre-production of the all-new Volvo XC90 in Torslanda

Οι πωλήσεις του νέου XC90 πηγαίνουν καλά για την Volvo, η οποία ανακοίνωσε πως προσθέτει και τρίτη βάρδια στο εργοστάσιο της στη πόλη Torslanda, προσλαμβάνοντας και 1.500 νέους υπαλλήλους. H Volvo έχει δεχτεί ήδη 30.000 παραγγελίες για το XC90, με την σουηδική εταιρία να απασχολεί 17.300 υπαλλήλους στην Σουηδία, 13.500 στο Γκέτεμπορκ και 4.800 στη πόλη Torslanda.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Volvo ανακοίνωσε πως τον Απρίλιο πούλησε 38.124 αυτοκίνητα, +2,3%, ενώ από την αρχή του έτους μέχρι και τον Απρίλιο, έχει πουλήσει 145.845 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, αύξηση 0,3% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2014.

Δελτίο Τύπου

Νέο Volvo XC90: πρόσθετη βάρδια εργασίας για τη μεγάλη ζήτηση

  • Η Volvo Cars έχει εισάγει τρίτη βάρδια εργασίας στο εργοστάσιο της Τορσλάντα στη Σουηδία προκειμένου να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση για το Νέο XC90
  • Ξεπερνούν τις 36.000 οι παραγγελίες για το Νέο XC90 σε παγκόσμιο επίπεδο

Η ιδιαίτερα μεγάλη ζήτηση παγκοσμίως για το Νέο Volvo XC90, οδήγησε τους υπεύθυνους της Volvo Cars να εισάγουν μία επιπλέον βάρδια εργασίας στο εργοστάσιο της Τορσλάντα (Torslanda), προάστιο του Γκέτεμποργκ, όπου κατασκευάζεται το μοντέλο. Η τρίτη βάρδια κρίθηκε επιβεβλημένη, προκειμένου να καλυφθούν οι περισσότερες από 36.000 παραγγελίες που έχει δεχθεί μέχρι στιγμής η σουηδική μάρκα για το Νέο XC90.

Αρχικά, με τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις η Volvo Cars υπολόγιζε ότι η μεγάλη αποδοχή που γνώρισε το Νέο XC90 πριν ακόμα λανσαριστεί, θα απαιτούσε επιπλέον προσωπικό περίπου 1.300 ατόμων. Στην πορεία, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε σε σχεδόν 1.500, ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον να κριθούν ακόμα περισσότεροι ως απαραίτητοι! Εκτός από το νέο προσωπικό της Volvo Cars, η προσθήκη της τρίτης βάρδιας δημιούργησε επιπλέον νέες θέσεις εργασίας σε «δορυφορικές» επιχειρήσεις, όπως προμηθευτών και άλλων συνεργατών, όχι μόνο στο Γκέτεμποργκ αλλά στην ευρύτερη Δυτική Σουηδία. Μετά την τελευταία επέκταση, η Volvo Cars απασχολεί συνολικά περίπου 17.300 άτομα στη Σουηδία, με 13.500 μόνο στο Γκέτεμποργκ, ενώ 4.800 από αυτούς εργάζονται στο εργοστάσιο της Τορσλάντα.

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ιδιαίτερα θερμή υποδοχή του νέου μας μοντέλου, που μάς έδωσε τη δυνατότητα να κάνουμε τόσες προσλήψεις στο εργοστάσιο της Τορσλάντα», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον, Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars. «Αυτό είναι μόνο η αρχή – θα λανσάρουμε μια ολόκληρη σειρά νέων μοντέλων τα επόμενα τέσσερα χρόνια, πολλά από τα οποία θα παράγονται εδώ, στην Τορσλάντα».

Το Νέο XC90 αποτελεί το πρώτο μοντέλο που παρουσιάζει η Volvo με τις δυνατότητες που της προσφέρει η νέα Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος (Scalable Product Architecture – SPA) στην κατασκευή των οχημάτων και που θα αποτελέσει τη βάση για μια ολόκληρη γκάμα νέων μοντέλων στο άμεσο μέλλον. Η SPA, μαζί με την επέκταση του εργοστασίου της Τορσλάντα, αποτελούν κομμάτι της επένδυσης ύψους 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε νέες τεχνολογίες και εγκαταστάσεις, την οποία ξεκίνησε να υλοποιεί η σουηδική μάρκα το 2014!

 

Το εργοστάσιο της Τορσλάντα θα παράγει αρκετά από τα νέα μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα SPA, κάτι που σημαίνει μια μακροπρόθεσμη ανάγκη επέκτασης της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή στην Τορσλάντα κατασκευάζονται τα μοντέλα Volvo S60, S80, V60, V70, XC70 και XC90.

Volvo Car Group announces April retail sales

Volvo Cars reports growth in all major regions and nearly 30,000 orders for new Volvo XC90

  • Global sales of 38,124 cars, up 2.3 per cent versus April last year
  • Close to 30,000 pre-orders for the new Volvo XC90

Volvo Cars posted a 2.3 per cent increase in retail sales for the month of April with growth in all major regions. Deliveries of the new Volvo XC90 have just begun and while no customers have yet had the chance to try out the new car, there are already close to 30,000 pre-orders from across the world. The Torslanda plant in Gothenburg, Sweden has just started up a third production shift to meet customer demand for the new XC90.

Sales in Western Europe grew by 8.7 per cent boosted by strong demand for the Volvo XC60 and the V40. Sweden reported a 7.4 per cent increase to a total of 6,017 cars which means a continued strong position with a nearly 20 per cent market share.

Volvo Cars’ largest market is China where retail sales were up by 1.8 per cent in April with the Volvo XC60 as the best-selling model. Sales in the USA were flat with 4,636 retail deliveries where the XC60 and S60 were the top sellers.

“We have a continued positive momentum already before we start deliveries of the new XC90, so we are on track for another good year at Volvo Cars,” said Alain Visser, Senior Vice President Marketing, Sales and Customer Service at Volvo Cars. “More than half of this year’s total volume of the new XC90 has already been sold and our dealerships are now preparing for open doors to show the new car to customers”.

Retail sales status (deliveries to end customers) for Volvo Car Group is as follows:

April

January – April

2014

2015

Change

2014

2015

Change

China

6 612

6 732

1,8%

24 021

24 043

0,1%

USA

4 635

4 636

0,0%

18 333

18 359

0,1%

Sweden

5 602

6017

7,4%

18 659

20 110

7,8%

Western Europe

13 737

14 937

8,7%

57 197

58 459

2,2%

Other markets

6 676

5 802

-13,1%

27 222

24 874

-8,6%

TOTAL

37 262

38 124

2,3%

145 432

145 845

0,3%

The Volvo XC60 was the best-selling mode in April with 13,187 sold cars (2014: 10,636), followed by the Volvo V40 and V40 Cross Country for which deliveries reached a total of 8,050 cars (2014: 7,962). The S60 and S60L models were third best selling at 5,089 cars (2014: 5,694). Sales figures by model can be found in the Sales Volumes section of the Global Newsroom.