11082537_818465274875962_5523142183133749764_n

Αφού κατάφερε να σωθεί, κυριολεκτικά στο παρά πέντε, η ομάδα της Manor προσπαθεί να βρει έμπειρα πρόσωπα για να στελεχώσει θέσεις κλειδιά και στο πρόσωπο του Gianluca Pisanello, βρήκε τον νέο επικεφαλής μηχανικό και επικεφαλής εργασιών πίστας. Ο Pisanello έχει πλούσιο βιογραφικό στην Formula 1, με 7 χρόνια θητεία στην Toyota και άλλα 5 στην Caterham, ύστερα από την αποχώρηση των Ιαπώνων από το σπορ. Για την ώρα, ο Graeme Lowdon δηλώνει ικανοποιημένος από το προσωπικό του, αλλά δεν αποκλείονται νέες προσθήκες μηχανικών στο μέλλον.

Σε ό,τι αφορά το μέτωπο των οδηγών, ο Roberto Merhi θα παραμείνει στο κόκπιτ της Manor και για το Μονακό. Ο Ισπανός δεν έχει εντυπωσιάσει μέχρι στιγμής, αν και έμαθε πως θα πάρει τη θέση ελάχιστες μέρες πριν την έναρξη της σεζόν και χωρίς να έχει δοκιμές σε μονοθέσιο Formula 1.

Δεν προβλέπω καμία αλλαγή. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε ως ομάδα, για να κλείσουμε τη διαφορά. Εν τω μεταξύ, οι οδηγοί πρέπει να αποδώσουν και να κάνουν τη δουλειά τους. Δεν περιμένω καμία αλλαγή (στο δίδυμο).

Όσο για τον έτερο πιλότο της ομάδας, Will Stevens, ανυπομονεί για τον αγώνα στο Μονακό, θέλοντας να εκμεταλλευτεί τα όποια λάθη του ανταγωνισμού, στην προσπάθεια που θα γίνει για ένα καλό αποτέλεσμα, με οδηγό εκείνο του 2014 και τον Jules Bianchi.

Είμαι πραγματικά ανυπόμονος για τον αγώνα. Έχω οδηγήσει εκεί τα τελευταία τρία χρόνια και ξέρω πολύ καλά (την πίστα). Αν υπάρχει ένας αγώνας όπου θα είμαστε πιο κοντά, αυτός είναι σίγουρα το Μονακό. Χρησιμοποιώντας τα πολύ μαλακά εκεί, θα μας βοηθήσουν περισσότερο από τις άλλες ομάδες.

Πέρυσι ήταν ένας τεράστιος αγώνας για την ομάδα και είμαι βέβαιος ότι θα υπάρξουν και πάλι μονομαχίες στο μέσο του grid, έτσι θα πρέπει να προσπαθήσουμε να μαζέψουμε τα όποια κομμάτια περισέψουν. Αν πρόκειται για ένα κανονικό αγώνα, είμαι αρκετά σίγουρος ότι δεν θα σκοράρουμε πόντους, αλλά θα πρέπει να πιέσουμε για να συμβεί αυτό.

Όμως, συνήθως υπάρχουν αυτοκίνητα ασφαλείας και άλλα πράγματα. Έτσι, αν κάνουμε καλή δουλειά ως ομάδα και πάρουμε το μέγιστο από το αυτοκίνητο -κι αν υπάρξουν κάποια επεισόδια εδώ και εκεί- είμαι βέβαιος ότι θα τερματίσουμε πιο ψηλά από ό,τι έχουμε κάνει μέχρι στιγμής φέτος.

[Πηγές: Autosport (1), (2), Crash]