Test_Drive_Jeep_Renagade_43

Μπορεί κάτω από το “καβούκι” να έχει αρκετές ομοιότητες με το 500Χ, όμως όπως και ο εξωτερικός σχεδιασμός έτσι και η καμπίνα του Renegade δεν έχουν την παραμικρή ομοιότητα, παραδίδοντας με αυτό το τρόπο το FCA μαθήματα πως να βγάζεις δύο “ίδια” αυτοκίνητα με διαφορετικά λογότυπα.

Ο σχεδιασμός της καμπίνας του αμερικάνικου μοντέλου σε εντελώς διαφορετικού τύπου lifestyle και προτεραιότητες σε σχέση με το αδερφάκι του. Αποπνέει περισσότερο δυναμισμό, με την χειρολαβή μπροστά από τον συνοδηγό να προδιαθέτει πιο περιπετειώδης διαδρομές. Η ποιότητα των πλαστικών είναι στα ίδια, πολύ υψηλά επίπεδα (εκτός από αυτά στις πόρτες), ενώ διαθέτει προσεγμένες λεπτομέρειες και πολύ καλή συναρμογή. Αν είναι δύσκολο να κερδίσεις τους Ευρωπαίους αγοραστές, είναι πολλαπλάσια δύσκολο να τα καταφέρεις στην Αμερική και αυτό το ξέρουν καλά στην Jeep.

Test_Drive_Jeep_Renagade_52

Ο πίνακας οργάνων ενσωματώνει ανάμεσα στα αναλογικά όργανα μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών, η οποία παρέχει πληροφορίες για το trip computer και άλλες για το σύστημα του αυτοκίνητου, χρησιμοποιώντας συνδυασμούς γραφημάτων και κειμένου. Στο κέντρο την κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής του UConnect, που όμως παρότι ο όγκος του ταμπλό δεν είναι πολύ εξαιρετικά μεγάλος, οι 5 ίντσες της διαγωνίου της είναι και δείχνουν πολύ λίγες.

Test_Drive_Jeep_Renagade_45

Σε αυτή απεικονίζονται το ραδιόφωνο, που προσφέρει συνδεσιμότητα Bluetooth με φωνητικές εντολές & streaming audio, θύρα USB & θύρα AUX, και το σύστημα πλοήγησης, που όμως η μικρή οθόνη δεν βοηθάει στην ανάγνωση του. Η κατάσταση σίγουρα βελτιώνεται, όταν τοποθετήσεις προαιρετικά στις εκδόσεις Limited & Trailhawk την οθόνη 6,5 ιντσών, που διαθέτει επιπλέον τρισδιάστατη απεικόνιση των χαρτών με αισθητήρες ενίσχυσης σήματος GPS, δυνατότητα σύνδεσης με i-pod καθώς και υποδοχή κάρτας SD.

Test_Drive_Jeep_Renagade_60 Test_Drive_Jeep_Renagade_62

Από θέμα χώρων το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο για πέντε επιβάτες, καθώς όπως προείπα ο σχεδιασμός του αμαξώματος συνεισφέρει στην εκμετάλλευση κάθε διαθέσιμου εκατοστού. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται αναπαυτικά στα καθίσματα, αν και θα προτιμούσα να είχαν λίγο μεγαλύτερη βάση. Αντίστοιχα οι πίσω έχουν άπλετο χώρο για τα κεφάλια, καθώς η οροφή με τις επίπεδες γραμμές του δε κλέβει καθόλου από αυτόν (όπως στο 500Χ), ενώ για τα γόνατα, θα βολευτούν άνετα ενήλικες μέχρι και 1,85 μέτρα ύψος. Ο μεσαίος ίσως παραπονεθεί λίγο εξαιτίας του κεντρικού τούνελ μετάδοσης.

Test_Drive_Jeep_Renagade_63 Test_Drive_Jeep_Renagade_66

Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετοί, ενώ για την αποθήκευση των αποσκευών σου έχεις στη διάθεση σου 351 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των διαιρούμενων 60/40 πίσω καθισμάτων (προαιρετικά 40/20/40) φτάνει τα 1.297 λίτρα. Το δάπεδο του χώρου αποσκευών είναι αφαιρούμενο και επιδέχεται διαφορετικές θέσεις τοποθέτησης που μεταβάλλουν το βάθος του πορτ-μπαγκάζ, ενώ η πλάτη του εμπρός δεξιού καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός για να αφήνει χώρο για τη φόρτωση μακριών αντικειμένων, και γενικά αντικείμενα για extreme αθλήματα.