Test_Drive_Jeep_Renagade_13

H Jeep σαν μάρκα ανήκει σε μια κατηγορία από μόνη της. Στην Ελλάδα αγαπήθηκε κυρίως από τον “αλήτικο” και ξέγνοιαστο χαρακτήρα του Wrangler, πόσο μάλλον όταν αυτά είχαν “καλοκαιρινές” προδιαγραφές. Σαφώς υπάρχουν και τα Cherokee και Grand Cherokee που όμως απευθύνονταν σε ένα άλλο κοινό, λίγο πιο business, αλλά έχοντας πάντα ένα ανήσυχο πνεύμα, που καθοδηγούταν από τις εντυπωσιακές εκτός δρόμου ικανότητες της αμερικάνικης εταιρίας.

Ο Sergio Marchionne εκμεταλλευόμενος αυτή την απήχηση και θέληση του αγοραστικού κοινού για ένα μοντέλο της Jeep (φήμες λένε ότι το όνομα βγήκε από τα αρχικά GP, που σήμαιναν general purpose -γενικών καθηκόντων), “πάτησε” πάνω στην συγχώνευση με την Fiat, και με τη παρουσίαση του Renegade έδωσε την ευκαιρία στη Jeep να πέσει μια κατηγορία. Ήταν άκρως πολυαναμενόμενο μοντέλο, τόσο από την ίδια την εταιρία, καθώς ήθελε να την ωθήσει σε περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων, όσο και από το κόσμο που θα έχει την επιλογή για μια πιο προσιτή πρόταση, ώστε να γίνει μέλος του ιδιαίτερου “club” των ιδιοκτητών της αμερικάνικης εταιρίας.

Τα αποτελέσματα μέχρι σήμερα δικαιώνουν απόλυτα τον Ιταλοκαναδό CEO, καθώς πριν την έναρξη (το 2014) των πωλήσεων του μικρό SUV, η Jeep πούλησε 1.017.019 αυτοκίνητα, πετυχαίνοντας εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά 39%, σε σχέση με το 2013, με τον ίδιο να να δηλώνει πως μέχρι το 2018 θέλει να δει την Jeep να πουλά σχεδόν τα διπλάσια αυτοκίνητα ετησίως. Επίσης, με το “downsizing” που φέρνει το Renegade η εταιρίας προβλέπει ότι το 83% όσον αγοράσουν το Renegade θα είναι εντελώς νέοι πελάτες της μάρκας, ενώ το 53% θα είναι νέοι στην κατηγορία.

Στα συν

  • Ταυτότητα/χαρακτήρας
  • Ποιότητα κύλισης
  • Ροπή κινητήρα
  • Επιδόσεις εν κινήσει
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά

Στα μείον

  • Τιμή
  • Μικρή οθόνη κονσόλας