Test_Drive_Fiat_500X_03

Δεν θα σε κουράσω με μεγάλο πρόλογο καθώς αυτή είναι η τρίτη μας επαφή με το Fiat 500X. Η πρώτη, όπως θυμάσαι, ήταν στην πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του στο Μιλάνο, ενώ η δεύτερη πριν λίγο καιρό, όπου οδηγήσαμε το βενζινοκίνητο 1.400άρη MultiAir II με τα 140 υπερτροφοδοτούμενα άλογα.


Το ιταλικό crossover θα παίξει μεγάλο ρόλο στην μελλοντική πορεία της μάρκας, και όσο το προμοτάρει η Fiat με τυμπανοκρουσίες, άλλο τόσο το είχε “ανάγκη” το αγοραστικό κοινό. Μπορεί, πλέον, να υπάρχουν πολλές επιλογές στα compact crossovers (βλέπε Mini Countryman, Jeep Renegade, Nissan Juke, Opel Mokka, Citroën C4 Cactus, νέο Suzuki Vitara, Renault Captur κλπ), αλλά το 500Χ ειδικά με τον εξαιρετικό Multijet πετρελαιοκινητήρα αποτελεί ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με αρκετά ατού.

Με το 500Χ η Fiat προσθέτει την τρίτη έκδοση σώματος στην εσωτερική “υποκατηγορία” του μοντέλου, μετά το κλασικό 500 (συν την ανοιχτή 500C έκδοση) και το MPV 500L (μαζί με το Trekking και Living) και έχει όλα τα φόντα να αποτελέσει το κύριο αυτοκίνητο μιας ολοκληρωμένης οικογένειας.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα κύλισης
  • Ροπή κινητήρα
  • Επιδόσεις εν κινήσει
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης/κατασκευής

Στα μείον

  • Σφικτή ανάρτηση
  • Φρένα