jeep renegade (1)

Το Renegade διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, με γόνατα McPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Αυτή έχει τέτοια γεωμετρία που επιτρέπει έως και 205 χλστ. διαδρομή στους τροχούς του και 200 χλστ ελάχιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (220 χλστ. στο Renegade Trailhawk). Είναι το πρώτο Jeep που χρησιμοποιεί τα νέα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ (frequency selective damping – FSD) της Koni, τα οποία χαρίζουν στο αυτοκίνητο κορυφαίο κράτημα στο δρόμο και πολύ ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά.

Το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικά άκαμπτο και έδειξε ότι θα έχει μεγάλη αντοχή στο χρόνο, εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης προηγμένων κραμάτων χάλυβα, σύνθετων υλικών και αναρίθμητων προσομοιώσεων συγκρούσεων. Το ηλεκτρικό τιμόνι είχε βαριά αίσθηση, αλλά προσέφερε αυξημένη ακρίβεια χειρισμών, που με το σύστημα DST (Dynamic Steering Torque) βελτιώνει την οδηγησιμότητα του αυτοκινήτου.

jeep renegade (4)

Στη μικρή διαδρομή που είχε το roadbook κατάφερα να διακρίνω αρκετή διαφορά στην αίσθηση και στο πάτημα στο δρόμο, και παρά τις εξαιρετικά βροχερές σημερινές συνθήκες ήταν προβλέψιμο και σφιχτό στις αντιδράσεις, φιλτράροντας όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να κοπανάει. Οι κλίσεις στις στροφές ήταν πιο αισθητές, με τα εκτός δρόμου ελαστικά να έχουν περιορισμένη πρόσφυση στο δρόμο, αλλά να σε ανταμείβουν στο χώμα και στις λάσπες.

Στον ανοιχτό δρόμο ήταν αρκετά ξεκούραστο, ενώ προσφέρει πάρα πολύ καλά επίπεδα άνεσης και του τρίπτυχου NHV (noise, vibration and harshness – θόρυβος, κραδασμοί, τραχύτητα) χάρη στη μελετημένη κατασκευή του αμαξώματος και την εκτεταμένη χρήση ηχομονωτικών υλικών. Όμως, σε σχέση με το 500X οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι πιο αισθητοί, εξαιτίας του boxy σχεδιασμού, όπως επίσης φάνηκε πιο επιρρεπές στους πλευρικούς ανέμους.

Σε εκτός δρόμου διαδρομή στο χώρο τα ελαστικά αλλά και τα ηλεκτρονικά συστήματα ήταν μεγάλος σύμμαχος και σε βοηθούν να αισθανθείς κυρίαρχος κάθε επιφάνειας, αυξάνοντας κατακόρυφα την αυτοπεποίθηση σου και την ασφάλεια σε κάθε διαδρομή.

jeep renegade (5)

Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς δίσκους πίσω και είναι αρκετά δυνατά, με τα 500Χ με τον 1.4 Turbo MultiAir και 1.6 Multijet να εφοδιάζονται με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 281 χιλιοστών εμπρός, ενώ με τον κινητήρα 2-λίτρων Multijet αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 305 χιλιοστών, ενώ πίσω 278 χλστ. σε όλες τις εκδόσεις. Περισσότερα και ασφαλέστερα συμπεράσματα στην καθιερωμένη εβδομαδιαία δοκιμή σε λίγο καιρό.