renegade

Το Jeep Renegade αναμένεται να γίνει η επόμενη κότα με τα χρυσά αυγά για την FCA, με το μικρό crossover να συμβάλει σημαντικά στην επίτευξη τόσο του στόχου των πωλήσεων, όσο και στην αύξηση των κερδών της.

Το Renegade κατασκευάζεται στην Ιταλία και εξάγεται σε όλες τις χώρες όπου πωλείται, ακόμη και στις Η.Π.Α, δίνοντας έτσι στην FCA υψηλό περιθώριο κέρδους. Πως συμβαίνει αυτό; Η FCA πληρώνει τους Ιταλούς σε ευρώ, με την εταιρία με έδρα το Λονδίνο να επωφελείται από τη μετατροπή δολαρίων σε ευρώ, παρότι σήμερα το δολάριο είναι ισχυρότερο σε σχέση με το ευρώ, το οποίο έχει χάσει κάποια αξία σε σχέση με το Αμερικάνικο νόμισμα. Απλά είναι καλή η χρονική στιγμή για την FCA.

Η FCA θέλει να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους της, και θα επενδύσει 48 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, προκειμένου να μετατρέψει τις Alfa Romeo, Maserati και Jeep σε παγκόσμιες μάρκες. Ψάχνει όμως να βρει και έναν βιώσιμο τρόπο να συνεχίσει να κάνει πολλά χρήματα στις Η.Π.Α, εκεί όπου έχει περιθώριο κέρδους 4%. Για να αυξηθεί το ποσοστό αυτό, θα πρέπει να πουλά περισσότερα αυτοκίνητα, ενώ αν αποφύγει κάποια τεράστια ανάκληση, τότε θα μπορέσει μέσα στο 2016 να αυξήσει το περιθώριο κέρδους κάποιες μονάδες.

Δελτίο Τύπου

Μια χρονιά επιτυχιών για την Jeep: Αύξηση ταξινομήσεων στην Ευρώπη κατά 70% το 2014

  • Για τρία συνεχόμενα χρόνια παρουσιάζεται αύξηση στις ταξινομήσεις οχημάτων Jeep στην Ευρώπη· ο τελευταίος Δεκέμβρης ήταν ο δέκατος-τέταρτος μήνας συνεχούς αύξησης πωλήσεων (συνολικά 70% για το 2014).
  • Η Jeep είναι η μάρκα με την μεγαλύτερη ανάπτυξη στην Ευρώπη (πηγή: ACEA).
  • Τον μήνα Δεκέμβριο το Jeep Renegade κέρδισε δύο διακρίσεις· πέτυχε 5 αστέρια στην απαιτητική δοκιμή ασφαλείας του Euro NCAP και αναγνωρίστηκε σαν το Best-seller της κατηγορίας του στην Ιταλία.

Ρεκόρ ταξινομήσεων σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA)

Η άνευ προηγουμένου αύξηση των ταξινομήσεων οχημάτων Jeep για το 2014, άγγιξε ποσοστά μεγαλύτερα από 42% στην ευρύτερη περιοχή (EMEA), ενώ εκτοξεύθηκε στο 70% στην Ευρώπη (EU-28 + EFTA). Ενδεικτικά στην Γαλλία η αύξηση ήταν της τάξης του 110%, ακολουθούμενη από την Ιταλία με 95%, το Βέλγιο με 87%, το Ηνωμένο Βασίλειο με 75% και τέλος τη Γερμανία με 51%.

Σε επίπεδο προϊόντος, η επιτυχία της μάρκας οδηγήθηκε από την απόδοση του κορυφαίου μοντέλου της Grand Cherokee, το οποίο παρέμεινε στις υψηλότερες θέσεις πωλήσεων κατά την διάρκεια όλου του 2014, τόσο στην Ευρωπαϊκή αγορά συνολικά, όπου ανέβηκε τρεις θέσεις στην κατάταξη σε σχέση με το 2013, όσο και πολλές από τις ευρωπαϊκές χώρες ανεξάρτητα. Στην Ιταλία καταλάμβανε την πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία του για 5 από τους 12 μήνες του έτους (συμπεριλαμβανομένου του Δεκέμβρη), καταλαμβάνοντας τελικά την δεύτερη θέση. Αντίστοιχα κατέλαβε την δεύτερη θέση στην κατηγορία του και στις αγορές της Ελβετίας και της Πολωνίας.

Το πρώτο πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο της μάρκας για το 2014, το νέο Jeep Cherokee, σημείωσε τις υψηλότερες πωλήσεις από το 2008. Η επίδοσή του ήταν τόσο εντυπωσιακή που οδήγησε σε διπλάσιες ταξινομήσεις σε επίπεδο μηνός σε σχέση με τις ετήσιες ταξινομήσεις της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου. Το Cherokee έχει λάβει πολλές διακρίσεις, μεταξύ των οποίων αυτή του «Καλύτερου Μικρού SUV» (”Best Small SUV”) για το 2014 από τον οργανισμό Car Of The Year Awards στην Μέση Ανατολή, και την αναγνώριση ως «SUV της χρονιάς» (“SUV of the Year”) από τον Association of Scottish Motoring Writers.

Η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια της Jeep, το νέο Renegade, σηματοδοτεί την εισαγωγή της μάρκας στην κατηγορία των compact SUV. Η διάθεσή του ξεκίνησε από τον Σεπτέμβριο στην Ιταλία και από τον Οκτώβριο στην υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά. Ήταν τέτοια η αποδοχή του νέου μοντέλου που αμέσως μπήκε στην λίστα των 10 πιο καλά πουλημένων οχημάτων στην κατηγορία του στην Ιταλία και κατέλαβε την κορυφαία θέση στην ίδια κατηγορία τον μήνα Δεκέμβριο.