10TAKATA-superJumbo

Ο πρόεδρος της Takata τον περασμένο μήνα ζήτησε δημόσια συγγνώμη για τους 8 νεκρούς και τους εκατοντάδες τραυματίες που προκάλεσαν οι προβληματικοί αερόσακοι της εταιρίας του. Σε εκείνη την συνέντευξη τύπου, ο Shigehisa Takada είχε πει πως η εταιρία του θα αποζημιώσει τα θύματα με την δημιουργία ενός ταμείου αποζημιώσεων, αλλά τα πράγματα άλλαξαν και οι Ιάπωνες θέλουν να αποζημιώσουν το κάθε θύμα ξεχωριστά.

Η Takata πιστεύει πως ένα ταμείο αποζημιώσεων δεν είναι κάτι που απαιτείται επί του παρόντος. Ωστόσο δεσμεύεται να αντιμετωπίσει δίκαια, τόσο τους συγγενείς των νεκρών, όσο και τους ίδιους τους τραυματίες, διερευνώντας κάθε περιστατικό μεμονωμένα, αποζημιώνοντας τους ανθρώπους με βάση τα γεγονότα και τις περιστάσεις. Για την ώρα, η Ιαπωνική εταιρία υποστηρίζει πως θα χρειαστούν 775 εκατ. δολάρια για να καλύψει το κόστος των ανακλήσεων, αλλά δεν είναι σε θέση να υπολογίσει το κόστος της διευθέτησης όλων των αγωγών που έχει δεχτεί, αλλά και τις αποζημιώσεις που θα πρέπει να καταβάλει στα θύματα. Η GM δημιούργησε το ειδικό ταμείο αποζημιώσεων και έχει τα χρήματα για να πληρώσει. Η Takata, με πολύ λιγότερα αποθεματικά από τον Αμερικάνικο κολοσσό, έχει ενδιαφέρον να δούμε το πως τελικά θα καταλήξει όλο αυτό το φιάσκο με τους ελαττωματικούς αερόσακους της.

Δελτίο Τύπου

BLUMENTHAL STATEMENT ON TAKATA REFUSAL TO ESTABLISH VICTIM’S COMPENSATION FUND

At Recent Commerce Committee Hearing, Sen. Blumenthal Called On Company To Establish Fund To Compensate Victims Of Lethal Airbag Defect

(Hartford, CT) – Today, U.S. Senator Richard Blumenthal (D-Conn.), member of the Senate Committee on Commerce, Science, and Transportation, issued the following statement on Takata Corporation’s refusal to establish a compensation fund for the victims and families of victims that have been injured or killed as a result of the company’s defective airbags:

“I am astonished and deeply disappointed by Takata’s refusal to establish a victim’s compensation fund – even after 100 injuries and eight deaths attributed to its defective airbags, numbers almost certain to rise. Takata is apparently unwilling to acknowledge its responsibility for these tragic deaths and injuries, or do justice for victims and their loved ones. I will press Takata to reconsider this callous misjudgment, and do right by the innocent victims of its harm”

Takata notified Blumenthal of their decision in a letter, following his calls on the company to do so during a Commerce Committee hearing last month.