Alfa-Romeo-Giulia-2016 (25)

O Philippe Krief είναι ο αρχιμηχανικός της Alfa Romeo Giulia και σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε αρκετά ενδιαφέρουσα πράγματα γι’αυτή. Αρχικά είπε πως η ανάπτυξή της ολοκληρώθηκε μέσα σε 2,5 χρόνια, με τον Sergio Marchionne να ζητά από τον Krief να δημιουργήσει ένα γρήγορο sedan που θα συμβάλει αποφασιστικά στην αναγέννηση της Alfa Romeo. Ο Krief μάζεψε μια ομάδα 10 μηχανικών που ξεκίνησαν αμέσως να εργάζονται πάνω στο αυτοκίνητο έχοντας ως γνώμονα δύο πράγματα στο μυαλό τους. Την καλή αναλογία βάρους/ίππο και στην βελτιστοποίηση. Κάπως έτσι κατάφεραν και πέτυχαν την ιδανική κατανομή βάρους 50:50, την κορυφαία στρεπτική ακαμψία της κατηγορίας, και το μειωμένο βάρος, με την κορυφαία Giulia QV να ζυγίζει 1.525-1.530 κιλά, χάρη στην χρήση αλουμινίου και carbon.

Διάβασε επίσης: Alfa Romeo Giulia: Ό,τι ξέρεις, ό,τι δεν ξέρεις και ό,τι πρέπει να ξέρεις

Ο Krief συμπλήρωσε πως χρησιμοποίησε στην Giulia, την εμπειρία του κατά την ανάπτυξη της Ferrari 458 Speciale και υπόσχεται πως η Giulia θα προσφέρει αρκετά “Ferrari οδικά χαρακτηριστικά”, όπως ακρίβεια, αμεσότητα, σταθερότητα και ευελιξία. Μάλιστα τόνισε πως το πίσω διαφορικό της Giulia QV είναι διπλού συμπλέκτη με το Torque Vectoring, να επιτρέπει στο πίσω διαφορικό να ελέγξει την παροχή της ροπής σε κάθε ένα τροχό ξεχωριστά έως και στο 100%, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυση, με την υλοποίηση αυτή να μην βασίζεται στο φρένο, όπως χρησιμοποιούν άλλοι κατασκευαστές.

Σε ότι αφορά τον 3,0-λιτρο turbo κινητήρα της Giulia QV είπε πως παράγει μεγάλη ροπή από χαμηλές σ.α.λ, λέγοντας χαρακτηριστικά πως “ακόμη και με την 6η ταχύτητα, θα μπορεί ο οδηγός να νιώσει την επιτάχυνση και το vooom!“. Τέλος είπε πως ανάμεσα στους διαθέσιμους κινητήρες θα βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος turbo κινητήρας, ενώ υπάρχει η πιθανότητα να δούμε στη γκάμα και έναν V6 diesel κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του αυτοκινήτου.