Οι 11 μικρότερες διαφορές τερματισμών στην F1

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

2002 F1 US Grand Prix

Όσες μάχες και να πραγματοποιηθούν, κατά τα ψέματα αυτές που κατά κανόνα συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφορούν την πρώτη θέση. Η συχνότητα του φαινομένου αυτού ακολουθεί φθίνουσα πορεία τα τελευταία χρόνια, και φυσικά σημαντική ευθύνη έχουν οι τεχνικοί κανονισμοί.

Στο παρελθόν, έχουν υπάρξει μάχες για την πρωτοπορία του αγώνα που σχεδόν κυριολεκτικά έκοβαν την ανάσα. Κάποιες από αυτές μάλιστα κράτησαν μέχρι το τέλος του αγώνα, μηδενίζοντας σχεδόν τη χρονική διαφορά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου. Πάμε, λοιπόν, να δούμε τις 10 μικρότερες διαφορές στην ιστορία της Formula 1, μεταξύ του νικητή και του δεύτερου οδηγού.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,200″ ]

https://www.youtube.com/watch?v=bo_eRpJagO0

Ας γυρίσουμε στο μακρινό παρελθόν και πιο συγκεκριμένα στο 1955 και το Βρετανικό Grand Prix. Νικητής αναδείχθηκε ο Stirling Moss, που κατάφερε να τερματίσει μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Juan Manuel Fangio.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,200″ ]

https://www.youtube.com/watch?v=G8JhWyxekzQ

Ίδια διαφορά και για τους John Surtees και Jack Brabham. Ο πρώτος κέρδισε τον αγώνα για μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου, στο Ιταλικό Grand Prix του 1967.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,182″ ]

https://www.youtube.com/watch?v=EyHUygPQ38E

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά Grand Prix στην ιστορία του αθλήματος έγινε στην Αυστρία το 2002. Ο Rubens Barrichello είχε από την αρχή του αγώνα το προβάδισμα έναντι του Michael Schumacher, ωστόσο η Ferrari έδειξε ξεκάθαρα την προτίμησή της στον Γερμανό, καθώς έδωσε εντολή στον «Rubihno», να κάνει την άκρη, προκειμένου η νίκη να πάει στα χέρια του «Schumi». Αποτέλεσμα, η μεταξύ τους διαφορά να είναι μόνο 182 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,174″ ]

https://www.youtube.com/watch?v=hIrQDHUUeSQ

Οι οδηγοί της Scuderia είναι ξανά πρωταγωνιστές. Όχι, αυτή τη φορά, η ιταλική ομάδα δεν έκρινε το αποτέλεσμα, ωστόσο ο Schumacher ήταν και πάλι ο νικητής, στο βρεγμένο Circuit Gilles Villeneuve, με τον Barrichello να είναι 174 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,100″ ]

Οι χρονικές διαφορές κατεβαίνουν κι άλλο, στο 1 δέκατο του δευτερολέπτου. Στο Γαλλικό Grand Prix του 1961, οι Giancarlo Baghetti και Dan Gurney είχαν τη δική τους μάχη για τη νίκη, μακριά από τους υπόλοιπους. Ο Baghetti αναδείχθηκε τελικά νικητής και το χρονόμετρο έδειχνε 1 δέκατο διαφορά από τον Gurney.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,100″ ]

Ξανά στο Γαλλικό Grand Prix, αλλά 7 χρόνια πιο πίσω. Το 1954, ο Juan Manuel Fangio κέρδισε τον αγώνα από τον Karl Kling για 1 δέκατο του δευτερολέπτου, μοιράζοντας ταυτοχρόνως πικρά συναισθήματα στον Γερμανό.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,080″]

Απίστευτος ο τερματισμός στο Ιταλικό Grand Prix του 1969. Οι Jackie Stewart, Jochen Rindt, Jean-Pierre Beltoise και Bruce McLaren είχαν απειροελάχιστες διαφορές και τελικώς ο Stewart νίκησε για μόλις 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου, παίρνοντας τη τελευταία του νίκη για το 1969, χρονιά στην οποία κατέκτησε το πρώτο του πρωτάθλημα.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,050″ ]

Δραματικό φινάλε στο Αυστριακό Grand Prix του 1982. Ο Elio de Angelis και ο Keke Rosberg τα έδωσαν όλα στον τελευταίο γύρο, όμως ο Ιταλός ήταν αυτός που γεύτηκε τη χαρά της νίκης. Η μεταξύ τους διαφορά ήταν 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου στο τελευταίο πέρασμα από τη γραμμή γραμμή εκκίνησης-τερματισμού.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,014″ ]

https://www.youtube.com/watch?v=zQu8J8lQD9k

Πολλές ήταν οι μάχες που έδωσε ο Ayrton Senna με τους αντιπάλους του, κι ένας εξ αυτών ήταν ο Nigel Mansell. Οι δύο τους είναι υπεύθυνοι για τον τρίτο πιο «κλειστό» τερματισμό στην ιστορία, με τη διαφορά τους στο Ισπανικό Grand Prix του 1986 να είναι 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Νικητής ήταν ο Βραζιλιάνος.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,011″ ]

Για τρίτη φορά, οι Michael Schumacher και Rubens Barrichello συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον μας. Γυρνώντας στη χρυσή εποχή για τη Ferrari, το Grand Prix στην Ιντιανάπολις το 2002 έμεινε στην ιστορία, καθώς κανένας δεν μπορούσε να είναι βέβαιος για τον νικητή. Τα χρονόμετρα τέθηκαν με την πλευρά του Βραζιλιάνου, δίνοντας του τη νίκη για 11 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

[/nextpage]

[nextpage title=”0,010″ ]

Κι όμως, ακόμα δεν έχουμε φτάσει στον πιο αγχωτικό τερματισμό στην ιστορία του αθλήματος! Για να το κάνουμε, θα πρέπει να πάμε πίσω στο 1971 και το Ιταλικό Grand Prix. Ο Peter Gethin κατάφερε να κερδίσει τον Ronnie Peterson, για 10 χιλιοστά, ενώ ο 5ος Howden Ganley απείχε μόλις 610 χιλιοστά από τη νίκη!

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr