Marchionne

Η Scuderia πέτυχε νωρίς το στόχο των δυο νικών για το 2015, και με την δουλειά στο μονοθέσιο και τον κινητήρα της νέας χρονιάς να προχωράει, ο πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne, θεωρεί πως η αγωνιστική ομάδα θα μπορέσει στο νέο πρωτάθλημα να είναι πραγματικός διεκδικητής του τίτλου. Βέβαια, η δυναμική της Mercedes ήταν και πάλι τρομακτική χθες, αλλά ο Marchionne θεωρεί πως του χρόνου αυτή η εικόνα μπορεί να έχει αλλάξει.


Για το ’16, όλα τα στοιχήματα είναι ανοικτά. Νομίζω ότι θα μπούμε στη σεζόν με έναν εντελώς ανασχεδιασμένο κινητήρα και ένα καινούριο αυτοκίνητο, και νιώθω άνετα σχετικά με την Ferrari να επιστρέφει ως ένας πραγματικός ανταγωνιστής και όχι απλά να κυνηγάει, όπως έχει κάνει το 2015.

Το ’16 θα είναι μια διαφορετική κατάσταση, ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον. Ήδη εργαζόμαστε εδώ και καιρό στην μονάδα ισχύος του ’16. Η διαφορά μεταξύ αυτού του έτους και των προηγούμενων εποχών, είναι ότι ποτέ δεν εγκαταλείψαμε το ’15, αλλά το ’15 παρέμεινε στο κέντρο της προσοχής μας και γι ‘αυτό είμαστε εδώ σήμερα, στην πρώτη σειρά.

Σε προηγούμενες εποχές, θα τα είχαμε παρατήσει μετά τα πρώτα χτυπήματα και θα αρχίζαμε να δουλεύουμε για το επόμενο έτος. Τώρα τα κάνουμε και τα δύο ταυτόχρονα, με κάποιο κόστος, αλλά νομίζω ότι έχουμε διατηρήσει την έμφασή μας τόσο στο ’15, όσο και το ’16.

GP ITALIA F1/2015

Η Ferrari μπορεί να μην κέρδισε τον εντός έδρας αγώνα της, αλλά η βελτίωση που έχει παρουσιάσει είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Και αν ο Νικόλας Τομπάζης θέλησε πρόσφατα να αποδώσει μερίδιο της επιτυχίας στα μέλη που αποχώρησαν, ο Marchionne έχει να πει τα καλύτερα μόνο για το τωρινό του προσωπικό, αφήνοντας ξανά αιχμές για τους προκατόχους τους.

Είμαι ικανοποιημένος με τη δουλειά του Maurizio (Arrivabene). Νομίζω ότι εκείνος, ο James Allison, τα παιδιά που έχουν εργαστεί στον κινητήρα, ο (Lorenzo) Sassi, γενικά υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων που έχουν δουλέψει πραγματικά πάρα πολύ κατά τους τελευταίους 12 μήνες, για να διορθώσουν αυτά που πραγματικά θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σοβαρά τεχνικά κενά, αναφορικά με τον τρόπο που ετοιμαζόταν το αυτοκίνητο για το 2015.

Αυτά τα θέματα είναι κυρίως πίσω μας. Νομίζω ότι και σήμερα κουβαλάμε κάποιους περιορισμούς τεχνικού χαρακτήρα, σχετικά με την παραγωγή δύναμης από την τρέχουσα μονάδα ισχύος, επειδή υπάρχουν θέματα που δεν μπορούσαν να λυθούν στο χρόνο που είχαμε. Αυτό το πρόβλημα είναι πιθανότατα πίσω μας τώρα, αναφορικά με την σεζόν του 2016.