2010-rolls-royce-phantom-drophead-coupe-wheel-photo-293129-s-1280x782

Άλλοι κατασκευαστές μπορεί να προσφέρουν την δυνατότητα εξοπλισμού των μοντέλων τους με τεράστιες ζάντες αλλά η Rolls-Royce, όπως σε πολλά πράγματα, λειτουργεί ελαφρώς διαφορετικά. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας, Giles Taylor, οι μεγαλύτερες ζάντες κάνουν τα αυτοκίνητα να δείχνουν ωραία, αλλά επιδρούν σε διάφορα πράγματα και αυτό είναι κάτι που η Rolls-Royce δεν θέλει.

Αν πάμε σε πολύ μεγάλες ζάντες, θα υπάρχουν συνέπειες αλλού και αυτό θα αλλάξει λίγο το DNA μας.

[…] Δεν είμαστε boy racers. […] Δεν θα πήγαινα ποτέ σε 23άρα ζάντα αλλά μπορεί να δούμε στο μέλλον ζάντες 22 ιντσών.

Δήλωσε ο Taylor και υποθέτουμε ότι ζάντες τέτοιων διαστάσεων θα προσφέρονται το πιθανότερο στο επερχόμενο SUV της Rolls-Royce. Ο Taylor όμως μίλησε και για τον σχεδιασμό μίας ενδεχόμενης ηλεκτρικής Rolls-Royce. Δήλωσε απογοητευμένος από τον τρόπο που διάφορες ομάδες –συμπεριλαμβανομένων και ομάδων στις οποίες έχει δουλέψει– έχουν προσεγγίσει το θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Δεν θα ήθελα να σχεδιάσω ένα αυτοκίνητο διαφορετικά μόνο και μόνο επειδή κάτι έχει αλλάξει κάτω από το καπό.

Είναι υπέρμαχος της “σχολής” Tesla λοιπόν. Θα ήθελε την ηλεκτρική Rolls-Royce –αν/όταν αυτή έρθει– να έχει χαρακτηριστικό, “Rolls-Royce” σχεδιασμό. Ο μοναδικός λόγος για σημαντική διαφοροποίηση του design σύμφωνα με τον Taylor πάντα, θα ήταν η εξέλιξη στα υλικά και τις τεχνολογίες κατασκευής. Με κάτι τέτοιο θα συνδεθεί η επόμενη αλλαγή στην σχεδιαστική ταυτότητα των Rolls-Royce και όχι με το τι βρίσκεται κάτω από το καπό.