AR-309159909

Οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων γίνονται όπως έχουμε πει πολλές φορές ολοένα και αυστηρότεροι. Υπάρχουν πόλεις που σκέφτονται στο εγγύς μέλλον να θεσπίσουν νόμους που θα απαγορεύουν την είσοδο ρυπογόνων οχημάτων στο κέντρο τους. Η τεχνολογία των μπαταριών εξελίσσεται μήνα με τον μήνα. Όλα αυτά, είναι θέματα που απασχολούν την Rolls-Royce και υπάρχει περίπτωση να την κάνουν να αλλάξει τη στάση της όσον αφορά στο λανσάρισμα ενός ηλεκτρικού μοντέλου.

Αν υποθέσουμε ότι θα βρούμε μία τεχνολογία μπαταριών που μπορεί να προσφέρει αυτονομία που θα είναι αποδεκτή από τους πελάτες μας, μπορώ σίγουρα να φανταστώ μία αμιγώς ηλεκτρική Rolls-Royce.

Δήλωσε στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης ο επικεφαλής της Rolls-Royce, Torsten Muller-Otvos. Η λέξη φράση κλειδί, είναι το “αποδεκτή από τους πελάτες μας”. Ο Muller-Otvos μπορεί να αναφέρεται στην αυτονομία, αλλά αυτό είναι το βασικό κριτήριο για οποιαδήποτε απόφαση παίρνει ή δεν παίρνει η Rolls-Royce. Πρέπει να πάρει έγκριση όχι μόνο από τα στελέχη της εταιρίας, αλλά πολύ πιο σημαντικά, από τους άκρως απαιτητικούς πελάτες της. Δεν υπάρχει περίπτωση μία εταιρία με το πελατολόγιο της RR να λανσάρει μία τεχνολογία που δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Εκεί θα κριθούν όλα. Σίγουρα ο V12 έχει την σημασία του για το prestige του αυτοκινήτου, αλλά όταν ο x ζάμπλουτος δεν θα μπορεί να μπει στο κέντρο του Λονδίνου εξαιτίας αυτού του V12, τότε θα ψάξει ένα αυτοκίνητο που θα του επιτρέψει την είσοδο. Και αν η Rolls-Royce δεν έχει καταφέρει να βρει μία λύση που θα της επιτρέψει να προσφέρει εναλλακτική, θα χάσει τον πελάτη.