Michael Horn vw

Ο επικεφαλής της VW στις Η.Π.Α Michael Horn, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής Volkswagen, θα καταθέσει ενώπιον επιτροπής του Κογκρέσου στις 8 Οκτωβρίου, σχετικά με το σκάνδαλο για τις εκπομπές ρύπων που αφορά σε 11 εκατ. οχήματα παγκοσμίως. Στην ίδια ακρόαση θα δώσουν το παρόν και άνθρωποι της αμερικανικής Υπηρεσίας Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA).

Τόσο οι Δημοκρατικοί, όσο και οι Ρεπουμπλικάνοι επικεφαλής της επιτροπής έχουν ζητήσει από την VW και από την EPA να παραδώσουν όλα τα σχετικά έγγραφα για την καλύτερη προετοιμασία της διαδικασίας, η οποία κάποιοι θεωρούν πως μπορεί να κρατήσει μήνες και να οδηγήσει σε νέα ομοσπονδιακή νομοθεσία σχετικά με τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων. O Ρεπουμπλικάνος Tim Murphy δήλωσε:

Υπάρχουν σοβαρά ζητήματα που προκύπτουν από τις εκθέσεις σχετικά με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα του VW Group που εξοπλιζόταν με το παράνομο λογισμικό, το οποίο παρέκαμπτε τους κανονισμούς εκπομπών.

Ο αμερικανικός λαός θέλει να μάθει γιατί τοποθετήθηκε αυτό το λειτουργικό, πώς πάρθηκε η απόφαση ώστε να εγκατασταθούν και πώς δεν εντοπίστηκε για τόσο πολύ καιρό. Θα πάρουμε αυτές τις απαντήσεις για εκείνους.

Ο Fred Upton που θα συντονίζει την επιτροπή τόνισε πως οι νομοθέτες δε θα ανεχτούν τη “διπλή προδοσία” της Volkswagen, εναντίον των ρυθμιστών και των καταναλωτών.Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε:

Η ίδια η ιδέα μίας αυτοκινητοβιομηχανίας που επίτηδες παραβιάζει τους νόμους μας για το περιβάλλον, είναι απίστευτη.

Στις σχετικές ειδήσεις, οι αρχές της Αγγλίας ανακοίνωσαν πως δεν σκοπεύουν να βάλουν το παραμικρό πρόστιμο, σε όποιο κάτοχο αυτοκινήτου της VW που έχει εγκατεστημένο το παράνομο λογισμικό, δεν πάει το αυτοκίνητό στην VW για να του το διορθώσει ώστε αυτό να πληροί τις εκπομπές ρύπων. Όπως αναφέρει το Υπουργείο Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, το πρόβλημα δεν το δημιούργησαν οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων οχημάτων, τα οποία φτάνουν τα 1,2 εκατ. στους δρόμους της Αγγλίας (508.276 VW, 393.450 Audi, 76.733 Seat, 131.569 Skoda, 79.838 επαγγελματικά), αλλά η VW, οπότε δεν μπορεί να επιβληθεί πρόστιμο στους ιδιοκτήτες που επιλέξουν να μην επιδιορθώσουν το αυτοκίνητό τους. Συνεχίζει λέγοντας πως το όχημα του δεν θα θεωρεί παράνομο, ούτε αυτό θα επηρεάσει οποιαδήποτε εγγύηση του αυτοκινήτου, ενώ δεν πρέπει να επηρεάσει και την μεταπωλητική του αξία. Εκπρόσωπος του Υπουργείου συμπλήρωσε ωστόσο, πως η επιδιόρθωση των παραπάνω αυτοκινήτων είναι για το συμφέρον των ιδιοκτητών τους.