2015-02_r3gf0C0133hobD0wVF33

Άσχημα νέα για τους υπέρμαχους της ατμοσφαιρικής δύναμης αφού κατά τη διάρκεια παρουσίασης του GS F στον τύπο, ο Akio Iwasaki, δεύτερος τη τάξει στον τομέα engineering του F Division της Lexus, επιβεβαίωσε ότι ο 5-λιτρος V8 στα RC F και GS F θα είναι ο τελευταίος του είδους του.

Εξελίσσουμε έναν turbo κινητήρα για να αντικαταστήσει αυτόν.

Δήλωσε ο Iwasaki-san, ξεκαθαρίζοντας ότι τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα δεν έχουν οριστικοποιηθεί, αλλά θα είναι σίγουρα υπερτροφοδοτούμενος. Σε αυτό το σημείο πάντως, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Θα μπορούσε δηλαδή να είναι ένας μικρότερος V8 ή ένας V6. Θα μπορούσε να είναι twin-turbo ή να διαθέτει ένα. Σίγουρα πάντως, δεν θέλουν την αίσθηση που έχουν οι περισσότεροι turbo κινητήρες σήμερα:

Το μεγαλύτερο ερωτηματικό, είναι η αίσθηση. Σήμερα, οι turbo κινητήρες έχουν την ίδια αίσθηση στις 2.000 σ.α.λ. και στις 5.000 σ.α.λ. Δεν το θέλουμε αυτό.

Η Ferrari 488 GTB δείχνει ότι οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες δεν πρέπει να έχουν την ίδια αίσθηση με έναν diesel.

Με λίγα λόγια, υπάρχει τρόπος να αποκτήσει χαρακτήρα ένας turbo κινητήρας. Χαρακτήρα που θα ταιριάζει με αυτά που πρεσβεύει η Lexus. Υπομονή λοιπόν.